De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dat is iets anders als met 4 vanachter spelen. Deman is het trouwens gewoon om als wingback te spelen (zowel bij Cercle als bij Werder). Als je Carrasco wilt gebruiken moet ie gewoon veel hoger staan.
Ja maar goed, we hebben geen énkele linksback mee natuurlijk. Dan zie ik nog altijd liever Carrasco daar dan Deman, op dit moment. En zeker liever dan Theate of Castagne. Zeker tegen een match als Azerbeidzjan waar je met 4-0 voor staat.

Ja maar goed, we hebben geen énkele linksback mee natuurlijk. Dan zie ik nog altijd liever Carrasco daar dan Deman, op dit moment. En zeker liever dan Theate of Castagne. Zeker tegen een match als Azerbeidzjan waar je met 4-0 voor staat.
Ik las deze morgen een interview met de opperlinksback der linksbacken die zei dat Theate er moet spelen omdat die defensief is ingesteld.

Zelf zou ik liever Theate naast Vertonghen centraal achterin zien. Of als je met drie man vanachter speelt, met Faes en Vertonghen en deze laatste als libero.

Ik zou liever voorlopig Deman daar zien net om te weten wat hij kan/niet kan. Nu weten we nog altijd niet of hij het niveau al dan niet behaald om bij de RD om links te mogen spelen. Dus zet hem van de 1ste minuut daar en speel met Theate-gelijk wie als centraal duo in zo’n matchen

Als je Doku op de linkervleugel hebt, zie ik ook liever Theate op linksback staan. De alternatieven die hier genoemd worden zijn te aanvallend.

Doku werkt defensief meestal niet erg hard. Dat is een werkpuntje, maar langs de andere kant wil je hem sowieso niet teveel energie laten verspelen met verdedigen.

Wauw, was echt de moeite om dat eens live te beleven:
- juichen als er gescoord wordt
- Mexicaanse waves
- Naam van degene roepen die gescoord heeft
- de keeper van de tegenstander uitfluiten als die aan het tijdrekken is
-....

De sfeer zat goed in het stadion

Toch maar weer makkelijk gekwalificeerd, zo vanzelfsprekend is dat niet (zie Zweden ).

Offensief: zit Lukaku in vorm dan scoren we, aanvallende weelde is enorm in steun. De Bruyne komt nog en dan is het nu ook op de flanken top.

Middenveld: KDB dus en in steun is er keuze over : Onana, Vermeeren, Lavia misschien, Lukebakio,… allemaal meer dan goed.

De defensie: 🥶 dit is het zorgen kind. Maar tegen de niet top ploegen is dit voldoende.

Nu we in pot 1 zitten is de kwartfinale het doel imo, daarna hangt het van de tegenstander en wat geluk af.

Zoals we weten : zijn onze toppers gekwetst of uit vorm dan is het ineens veel minder.

Ik zit al gehyped op de loting te wachten

dat krijg je ook als je uw plan niet aanpast naar de spelers die op het veld staan
Openda heeft ruimte nodig

We stonden 4-0 voor tegen een ploeg die met 10 stond en al met 11 VS 11 en 0-0 geen ruimte liet.

Wat moet Tedesco doen? Vragen aan de mannen van Azerbeidzjan om wat meer ruimte in hun rug te laten?

Toch maar weer makkelijk gekwalificeerd, zo vanzelfsprekend is dat niet (zie Zweden ).

Offensief: zit Lukaku in vorm dan scoren we, aanvallende weelde is enorm in steun. De Bruyne komt nog en dan is het nu ook op de flanken top.

Middenveld: KDB dus en in steun is er keuze over : Onana, Vermeeren, Lavia misschien, Lukebakio,… allemaal meer dan goed.

De defensie: 🥶 dit is het zorgen kind. Maar tegen de niet top ploegen is dit voldoende.

Nu we in pot 1 zitten is de kwartfinale het doel imo, daarna hangt het van de tegenstander en wat geluk af.

Zoals we weten : zijn onze toppers gekwetst of uit vorm dan is het ineens veel minder.

Ik zit al gehyped op de loting te wachten
Onze defensie is idd ons zorgenkind. Het is gewoon hopen dat ze net pieken op het juiste moment. Nederland haalde bijvoorbeeld ook de finale in 2010 met een zeer matige verdediging (van Bronckhorst, Mathijsen, Vd Wiel en Heitinga). Hopen dat er in de winter nog goede stappen worden gezet qua transfers (Vranckx bijvoorbeeld).

bondscoach Azerbeidzjan zet meegereisde pers brutaal op hun plekµ

Haha hij heeft natuurlijk 100% gelijk. En het is een Italiaan. Die zeggen dat ook luidop. :tongue:

Als je Lukaku te veel ruimte geeft en hij heeft top middenvelders (oa Doku) die hem blindelings weten te vinden dan is hij een wereldspits hé.
Ja hij heeft technisch beperkingen (al werkt hij daar hard aan want de laatste tijd merk ik dat hij daarop ook wel sterk verbeterd is) maar in topvorm en mits er een ploeg volledig rond hem wordt gebouwd is het een 'monster' van een spits.

Lukaku , Belgische topscorer allertijden , topscorer kwalificatie , 4 goals op 40 min en nog zijn er haters lol
Hij heeft beperkingen en als hij niet in vorm is dan merk je deze op. Maar als je hem vertrouwen heeft, hij in topvorm is én er een ploeg rond hem gebouwd is, dan is hij onstopbaar en wil iedereen zo'n spits in de ploeg. :tongue:

Laatst bewerkt:
Lukaku , Belgische topscorer allertijden , topscorer kwalificatie , 4 goals op 40 min en nog zijn er haters lol
Dit is tof he, maar moet dit dan Kroatië of Italië goedmaken? Gaan we volgende zomer terugdenken aan de 4 goals tegen Azerbeidzjan als we er in de kwartfinale of halve finale uitliggen na onbegrijpelijke missers?

Gelieve alles wel in het perspectief te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Dit is tof he, maar moet dit dan Kroatië of Italië goedmaken? Gaan we volgende zomer terugdenken aan de 4 goals tegen Azerbeidzjan Amsterdam we er in de kwartfinale of halve finale uitliggen na onbegrijpelijke missers?

Italië geef ik u gelijk. Maar Kroatië.. hij valt in en doet de match gewoon helemaal kantelen. Zeer ongelukkig in de afwerking dat wel maar zonder hem waren die kansen er niet geweest in de eerste plaats..

Kroatië was ook zijn eerste match in màànden, kerel was helemaal uit vorm. moet dan invallen om ons WK te redden. ondankbare taak.
we moeten dat WK gewoon vergeten, Martinez had duidelijk geen interesse meer, want had er voor al beslist te stoppen.

Dit is tof he, maar moet dit dan Kroatië of Italië goedmaken? Gaan we volgende zomer terugdenken aan de 4 goals tegen Azerbeidzjan als we er in de kwartfinale of halve finale uitliggen na onbegrijpelijke missers?

Het perspectief is natuurlijk dat ook niet elke kans zo makkelijk was als erover gedaan wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan