Ah het is weer eens om geld te doen? Dan wordt het inderdaad een moeilijk verhaal.De bond moet ergens een half dozijn miljoentjes zien te vinden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah het is weer eens om geld te doen? Dan wordt het inderdaad een moeilijk verhaal.De bond moet ergens een half dozijn miljoentjes zien te vinden.
Zeker, die achterlijke contractverlenging voor een groot tornooi kon al niet. Nuja die mannen die dat bedisseld hebben, zijn ondertussen ook allemaal al gevlogen. Zegt veelDe bond moet ergens een half dozijn miljoentjes zien te vinden.

Als iedereen fit is ... daar zeg je het.Met iedereen fit is kwalificatie nog steeds evident hoor. Dat vind ik nog niet zorgwekkend. Er moet wel dringend een Lukaku 2.0 opstaan want die evidentie van die goals... Dat onderschatten we enorm, zoals we de troef van Fellaini ook zwaar onderschat hebben.
Wanneer is die loting bekend?Als iedereen fit is ... daar zeg je het.
Als we de laatste 2 jaar bekijken, hebben we een Lukaku die niet altijd fit was, of gewoon niet in vorm.
De Bruyne heeft de laatste 2 jaar waarschijnlijk ook meer wedstrijden gemist, dan dat hij meegespeeld heeft.
Met Lukaku én De Bruyne in degelijke vorm, zou het geen probleem mogen zijn inderdaad.
Ik ben toch benieuwd. Ook eerst de loting nog maar eens afwachten.
Ik ben benieuwd, het systeem werkt inderdaad weer een beetje anders dan vroeger.Binnen kleine maand. 13 december zag ik.
Met iedereen fit is kwalificatie nog steeds evident hoor. Dat vind ik nog niet zorgwekkend. Er moet wel dringend een Lukaku 2.0 opstaan want die evidentie van die goals... Dat onderschatten we enorm, zoals we de troef van Fellaini ook zwaar onderschat hebben.
Er zat zeker meer in. Maar om dan te gaan opperen dat de generatie volledig verloren is gegaan, of een niet meer dan een mislukking vind ik onzin.Op 14j tijd met die generatie enkel een 3e plaats op een WK kan je toch niet meer of minder dan een mislukking noemen?
Ok, 3e plaats was zeker resultaat waar je fier kan op zijn, maar er zat zeker over heel die tijdspanne een pak meer in.
Laten we dus a.u.b. niet jaloers zijn op de Franse bond.In de MLS alleen al lopen er drie alternatieven voor Openda. Oké, qua intrinsieke kwaliteit misschien een niveau lager, maar zo lang ze goals maken, who cares.Denk dat de meeste echte voetballiefhebbers al langer beseffen hoe ongelofelijk belangrijk Lukaku geweest is de voorbije jaren.
Onvervangbaar.
We zitten met Openda die voorlopig helemaal niet rendeert bij de nationale ploeg. En naast Openda is er al helemaal geen andere optie meer voor in de spits. CDK is ook geen spits pur sang.
In de MLS alleen al lopen er drie alternatieven voor Openda. Oké, qua intrinsieke kwaliteit misschien een niveau lager, maar zo lang ze goals maken, who cares.

Cuypers (Chicago Fire) en Vanzeir (NY Red Bulls)Ik weet echt niet wie je bedoelt
Benteke? (zou inderdaad wel meer goals maken in deze ploeg dan Openda)
Maar wie dan nog?
Hij heeft gvd gelijk! Als we het EK hadden gewonnen hadden we ook wel anders gepiept!!Stop is met die negativiteit. Als we hier winnen, spreken we helemaal anders.
Dixit Lukebakio.