Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou zeker kunnen. Lijkt me wat een complexe persoonlijkheid te hebben, maar ik kan hem goed hebben.Ik denk Roel eigenlijk een zeer introvert iemand is. En zijn aanwezige manier van doen dat probeert te maskeren. Maar als hij dan voelt dat hij door iets of iemand wordt achteruitgestoken. Dat hij dan dichtklapt.

Idem, vond het ook al vreemd.Sinds wanneer komt er reclame op random momenten bij DSM?
Middenin de puzzel van Ruben bij mij![]()
En speelt ie de sterkste spelers eruit..Ik hoor en lees vaak dat het onterecht zou zijn als Roel de slimste mens zou worden maar als hij het tot in de finale schopt en deze wint heeft hij toch gewoon 9 x deelgenomen?
Ik gun het Roel wel langs de ene kant. Langs de andere kant denk ik 'jama das geen bv???'. Maar neutraal genomen heb ik Roel (door zijn passage vorig seizoen bij de jury) al vaker op TV gezien of van gehoord dan van enkele andere kandidaten dit jaar.En speelt ie de sterkste spelers eruit..
Ik denk dat hun genre humor en leefwereld niet harden kunnen verschillen dus wel logisch dat die elkaar niet echt kennenVreemde interactie tussen Gover & JJ