Renegadexxripxx
Well-known member
model 3 is <40k en heb je dan als particulier dan ook nog eens de vlaamse premie.Dit weekend met een Tesla Y gereden als testwagen ( de long range editie ) en amai - eens plankgas gereden, een achtbaan is er niks tegen
Ligt het aan mij of is de Tesla Y prijs kwaliteit gewoon best beschikbare elektrische wagen op dit moment? Voor 45 000 euro vind ik niks dat nog maar in de buurt komt qua opties en bereik...L
In de markt van de crossbacks of semi suv's is het 1 van de betere. Al was die in februari wel nog <40k ,hopelijk komt dat terug ;p.
De ID4, kia EV6, hyundai Ioniq 5 zijn duurder tot een pak duurder.
De Renault scenic e-tech zou nog een optie zijn, maar daar is de prijszetting ook al serieus veranderd tov begin dit jaar. Al lijkt het wel dat je voor ongeveer dezelfde 46k een serieus uitgeruste wagen hebt. Het blijft spijtig dat dit niet <40k is.
Hyundai Kona en Kia Soul zijn mijn ding niet, maar zijn van prijs ook nog een optie. Al denk ik dan wel dat de Renault een betere optie is.

Mijn alltime gemiddeld verbruik staat op 14.5kWh/100km en het grootste deel zijn winter kilometers gezien ik de auto pas sinds augustus heb.