Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan altijd de onboard navigatie checken van tesla. Daar staan de prijzen bij.Vroeger kon je op de site van Tesla de oplaadprijzen van de superchargers zien voor Tesla’s. Kan het dat dat nu niet meer gaat? Kent iemand de prijzen?
In de Tesla app staan ze nog.Vroeger kon je op de site van Tesla de oplaadprijzen van de superchargers zien voor Tesla’s. Kan het dat dat nu niet meer gaat? Kent iemand de prijzen?
Denk het nietKun je dat ook zien als je auto nog niet is geleverd?![]()
Vroeger kon je op de site van Tesla de oplaadprijzen van de superchargers zien voor Tesla’s. Kan het dat dat nu niet meer gaat? Kent iemand de prijzen?
- als het niet te druk is en je wat geluk hebt wel, bij mij niet, er zijn wel superchargers in Brugge en je krijgt gratis supercharge kredietVolgende week kan ik mijn Tesla Model 3 gaan halen in Brugge. Ik heb online een checklist gevonden van zaken die je bij levering best bekijkt. Jullie nog tips hiervoor?
Verder:
- in hoeverre is je wagen opgeladen?
- de betaling moet op voorhand volledig gebeurd zijn. Ergens wel logisch, maar ik vraag me af wat er gebeurt als er serieuze gebreken zijn aan de wagen. Krijg je dan een andere auto aangeboden? Of zijn de gebreken nooit van die aard?
https://clean-garage.com/detailing-led-lighting/Volgende week kan ik mijn Tesla Model 3 gaan halen in Brugge. Ik heb online een checklist gevonden van zaken die je bij levering best bekijkt. Jullie nog tips hiervoor?
Verder:
- in hoeverre is je wagen opgeladen?
- de betaling moet op voorhand volledig gebeurd zijn. Ergens wel logisch, maar ik vraag me af wat er gebeurt als er serieuze gebreken zijn aan de wagen. Krijg je dan een andere auto aangeboden? Of zijn de gebreken nooit van die aard?

Welkeen? Die bij ghelamco?Vergunningsaanvraag en plannen voor Supercharger Gent (Van Der Valk) staan online.
24laadplaatsen buiten die openbaar zijn voor iedereen en 40 overdekte laadplaatsen enkel voor Van Der Valk cliënteel
Jep.Welkeen? Die bij ghelamco?
Vergunningsaanvraag en plannen voor Supercharger Gent (Van Der Valk) staan online.
24laadplaatsen buiten die openbaar zijn voor iedereen en 40 overdekte laadplaatsen enkel voor Van Der Valk cliënteel
en in de Kempen mogen we nog altijd op ons kin kloppenVergunningsaanvraag en plannen voor Supercharger Gent (Van Der Valk) staan online.

Ge kunt altijd een voorstel doen op de Tesla- siteen in de Kempen mogen we nog altijd op ons kin kloppen![]()

Helaas kan dat niet. Tenzij je bijvoorbeeld ook je bestemming al ingeeft voor op de terug weg.Is er ergens een mogelijkheid om in de tesla planner de "eindstand" van je batterij in te geven?
Bijvoorbeeld: ik wil toekomen met 80% batterij.
Mochten jullie een externe planner gebruiken, welke gebruiken jullie?
Zoek de laatste chargers op je traject?Is er ergens een mogelijkheid om in de tesla planner de "eindstand" van je batterij in te geven?
Bijvoorbeeld: ik wil toekomen met 80% batterij.