Nineshots
Well-known member
Ik woon niet in centrum Antwerpen/Brussel. Ik kan die acceleratie heel vaak gebruiken gelukkig.Vooral omdat je nu waarschijnlijk ook al bijna nooit de volledige acceleratie kan gebruiken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woon niet in centrum Antwerpen/Brussel. Ik kan die acceleratie heel vaak gebruiken gelukkig.Vooral omdat je nu waarschijnlijk ook al bijna nooit de volledige acceleratie kan gebruiken.

Vergeet het obligatoir klakske niet van die snotapen.Het is gewoon leuk om - als ouwe zak met een koffer vol eten van de supermarkt op weg naar huis - zo een snotaapke met zijn johnybakske met brullende uitlaat achter te laten aan de lichten.

Daarbij aansluitend, hoeveel betaal je daarvoor? En om bv. zomer- door winterbanden te wisselen? Kan zo'n afspraak regelen via de app?Tesla raadt aan de banden om de 10.000 km te rouleren of wanneer het verschil in profieldiepte 1,5 mm of groter is, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt.
Doen jullie dit ook ?
Nee, ik kijk daar niet echt naar. Zal wel nieuwe steken op die as als ze versleten zijn.Tesla raadt aan de banden om de 10.000 km te rouleren of wanneer het verschil in profieldiepte 1,5 mm of groter is, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt.
Doen jullie dit ook ?
Daar ga ik mij niet mee aan bezig houden, ik ga geen 3-4x per jaar die banden gaan rouleren.Tesla raadt aan de banden om de 10.000 km te rouleren of wanneer het verschil in profieldiepte 1,5 mm of groter is, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt.
Doen jullie dit ook ?
Dat is echt zoiets Amerikaans: banden rouleren.Tesla raadt aan de banden om de 10.000 km te rouleren of wanneer het verschil in profieldiepte 1,5 mm of groter is, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt.
Doen jullie dit ook ?
volgens Tesla center nog actief in hun systeem, bij KBC niemand te pakken te krijgen. En ze kunnen het niet herlanceren blijkbaar. Toevallig iemand hetzelfde probleem nog gehad of?Kan je niet een stap terug gaan en het opnieuw doen? Ben zo een paar keer opnieuw naar de verschillende opties gegaan om te vergelijken, was toen met KBC en CA Autobank.Aanvraag gedaan voor financiële renting bij Tesla bij de bestelling (via KBC), bij het klikken op de link echter een foutmeldingvolgens Tesla center nog actief in hun systeem, bij KBC niemand te pakken te krijgen. En ze kunnen het niet herlanceren blijkbaar. Toevallig iemand hetzelfde probleem nog gehad of?
Njah, bedrijf heeft het gewoon gedaan via Belfius LeaseKan je niet een stap terug gaan en het opnieuw doen? Ben zo een paar keer opnieuw naar de verschillende opties gegaan om te vergelijken, was toen met KBC en CA Autobank.
zou midden december rond moeten zijn, tegen dan is de wagen er ook.Daarnet even mijn auto uitgelezen toen ik aan het ontdooien was terwijl ik niet aan een lader hing. Hij trok 7.4kW uit de batterij terwijl ik in de auto zat te wachten tot het ijs weg was. Buiten is het 0C.Als je nu je interieur op temperatuur wilt krijgen dan gaat hij vanzelf ook de batterij opwarmen ( voor optimale prestaties ). De lader kon 3,1 kw geven, lijkt genoeg voor het interieur op te warmen ? Ik kan verkeerd zijn natuurlijk.