De Tesla thread

de beste momenten zijn als 1e aan de lichten op den expressweg.

Voor de 1e x in 45k km denk ik dat er eens ene meeging. Ik knal altijd snoeihard met de Y performance als ik 1e sta aan de lichten.

Deze week stond ik naast een model 3 dual motor en ik hield wat in, maar had het gevoel dat hij toch lanceerde. Ging er nog wel netjes langs, maar weet natuurlijk niet als hij vol ging.

Komende 4 lichten stond ik ook telkens als eerste en hij was toch telkens redelijk mee achter mij.

Als ik tegen een “supercar” sta dan voel ik mij soms wel schuldig lol omdat het natuurlijk niets speciaals is met de tesla

Heb trouwens na 42k km nieuwe achterbanden gelegd, 750€ voor de set. Vooraan kan zeker nog mee tot de volgende achterste op zijn dus volgend jaar wordt een dure.

De beste momenten zijn als er van die GTI'kes naast u staan aan de lichten. Had er eens zo ene naast mij die wat fel begon te doen aan de lichten in de regen. Aan de volgende lichten stond hij terug naast mij en hij zelfs geen moeite meer :(

Heb nog nooit iemand gehad die fel deed eigenlijk, nuja de meeste weten wel dat ze geen kans hadden.
Tegen die model 3 dual motor was de 1e x, maarja was op zich ook niet veel aan.

Kunt maar de pedaal induwen eigenlijk é :p

Maar allé, zo margi Johnny 😕
Dat gij dat hier durft posten, doet me denken aan die tuners. Als je een kick krijgt van snelheid, ga dan zoals de normale mensen op circuit racen.

Het is gewoon leuk om - als ouwe zak met een koffer vol eten van de supermarkt op weg naar huis - zo een snotaapke met zijn johnybakske met brullende uitlaat achter te laten aan de lichten.

Tesla raadt aan de banden om de 10.000 km te rouleren of wanneer het verschil in profieldiepte 1,5 mm of groter is, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt.

Doen jullie dit ook ?

Tesla raadt aan de banden om de 10.000 km te rouleren of wanneer het verschil in profieldiepte 1,5 mm of groter is, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt.

Doen jullie dit ook ?
Daarbij aansluitend, hoeveel betaal je daarvoor? En om bv. zomer- door winterbanden te wisselen? Kan zo'n afspraak regelen via de app?

Doen jullie dit ook ?
Nee, ik kijk daar niet echt naar. Zal wel nieuwe steken op die as als ze versleten zijn.
Volgens mij zijn ze op 20k wel geroteerd omdat een van de foams los gekomen was. Ze hebben die er uit gehaald en elle wielen opnieuw gebalanceerd.

Doen jullie dit ook ?
Daar ga ik mij niet mee aan bezig houden, ik ga geen 3-4x per jaar die banden gaan rouleren.

Ik heb op 45k km nog niets geroteerd.
Achterbanden zijn pas vervangen, zaten nog ong 1 mm boven de verklikkers, kon er nog denk ik zeker 5000km mee doen, maar madam had een lange road trip voor de boeg en dan bespaar ik niet op zoiets.

Voorbanden nog voldoende profiel denk ik om mee te gaan tot de achterbanden terug op zijn (hoop ik).

performance dus dual motor.

Doen jullie dit ook ?
Dat is echt zoiets Amerikaans: banden rouleren.
Als je dual motor hebt, maakt dat al amper uit. Ja, achterwielen zullen iets sneller verslijten dan de voorste, maar so what.
Als je FWD of RWD hebt, laat die toch gewoon liggen. Zijn ze versleten, dan leg je enkel op die as nieuwe banden.
Tenzij dat je je wagen binnenkort gaat wegdoen en je wil niet net daarvoor nog een paar nieuwe banden moeten kopen. Dan kan rouleren nut hebben, maar anders?
Toch beter om je kosten een beetje te spreiden, niet?

Aanvraag gedaan voor financiële renting bij Tesla bij de bestelling (via KBC), bij het klikken op de link echter een foutmelding :angry: volgens Tesla center nog actief in hun systeem, bij KBC niemand te pakken te krijgen. En ze kunnen het niet herlanceren blijkbaar. Toevallig iemand hetzelfde probleem nog gehad of?

Aanvraag gedaan voor financiële renting bij Tesla bij de bestelling (via KBC), bij het klikken op de link echter een foutmelding :angry: volgens Tesla center nog actief in hun systeem, bij KBC niemand te pakken te krijgen. En ze kunnen het niet herlanceren blijkbaar. Toevallig iemand hetzelfde probleem nog gehad of?
Kan je niet een stap terug gaan en het opnieuw doen? Ben zo een paar keer opnieuw naar de verschillende opties gegaan om te vergelijken, was toen met KBC en CA Autobank.

Kan je niet een stap terug gaan en het opnieuw doen? Ben zo een paar keer opnieuw naar de verschillende opties gegaan om te vergelijken, was toen met KBC en CA Autobank.
Njah, bedrijf heeft het gewoon gedaan via Belfius Lease 🤷‍♂️ zou midden december rond moeten zijn, tegen dan is de wagen er ook.

Als je nu je interieur op temperatuur wilt krijgen dan gaat hij vanzelf ook de batterij opwarmen ( voor optimale prestaties ). De lader kon 3,1 kw geven, lijkt genoeg voor het interieur op te warmen ? Ik kan verkeerd zijn natuurlijk.
Daarnet even mijn auto uitgelezen toen ik aan het ontdooien was terwijl ik niet aan een lader hing. Hij trok 7.4kW uit de batterij terwijl ik in de auto zat te wachten tot het ijs weg was. Buiten is het 0C.

Dus uw mobiele stekker komt niet toe als de auto echt volle bak gaat opwarmen.

Auth... ontwikkelaars van appstore moeten tesla betalen voor uitgevoerde acties van de gebruiker. Niet gewoon op basis van toegang...

Tesla as à service.... of abonnementsformules....

Terug
Bovenaan