Bompaization
Active member
Goed dat ge het zegt, ik moet ook nog gaan halenRuitenwisservloeistof was op, kanneke van 5 liter in de Colruyt gekocht, maar het reservoir is 4.5 liter dus nu heb ik zo'n klutkske over :-(
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat ge het zegt, ik moet ook nog gaan halenRuitenwisservloeistof was op, kanneke van 5 liter in de Colruyt gekocht, maar het reservoir is 4.5 liter dus nu heb ik zo'n klutkske over :-(
Lieve help... Hier staat een VW en Tesla op de oprit!Je kan van het huidig 20ste eeuw management van VW toch moeilijk zeggen dat dat Nazi's zijn hé?
Maar Musk wordt jaar na jaar megalomaner en gekker.
Lieve help... Hier staat een VW en Tesla op de oprit!

Maar hoeveel van deze mensen kopen dit om ervoor te zorgen dat hun auto geen slachtoffer wordt van vandalisme? Dat wordt blijkbaar wel een dingetje. Identity politics wordt identity consumerism.Ik sta precies niet alleen.
"I bought a Tesla, not a Elon": anti-Musk-stickers vliegen de deur uit na politieke ommezwaai
![]()
"I bought a Tesla, not an Elon": anti-Musk-stickers vliegen de deur uit na politieke ommezwaai
Voor sommige eigenaren die al langer een Tesla bezitten, heeft de politieke ommezwaai van Elon Musk er flink ingehakt. Ze nemen massaal afstand van de denkbeelden van de Tesla-baas met speciale stickers.www.hln.be
Je zegt dat zonder met de Model 3 Highland gereden te hebben?De luchtveringen van een Model S zijn sowieso 10x beter dan die harde van Model 3. Dat lijkt me wel een belangrijke te zijn als je wat comfortabel wil rijden op onze leuke Belgische wegen, vol met putten.
Dat blijft een hekelpunt bij Model 3, ook bij de Highland.Je zegt dat zonder met de Model 3 Highland gereden te hebben?
Waar komt die quote vandaan? Reed die in de brousse aan 110km/u ofzo? Want dat is wel erg extreem.Dat blijft een hekelpunt bij Model 3, ook bij de Highland.
"Waar ik niet op voorbereid was, is dat de geprezen betere vering voor mij slecht is. Bij lage snelheden is het beter dan de oude, het is echt soepeler, en gaten in de weg merk je minder. Bij 110 km/u voelde ik me echter als in een springkasteel. Ik was bang om bij de kleinste stuurbeweging op twee wielen zijwaarts te gaan, en voelde me letterlijk onveilig/instabiel. De vorige gooide je misschien wel zijwaarts, maar de auto bleef strak parallel aan de grond en voelde veel stabieler aan."
Model S is het enige model waarvan je echt kan zeggen dat hij fantastisch zacht en aangenaam rijdt, vanwege de luchtveringen.
Een random post op reddit preciesWaar komt die quote vandaan? Reed die in de brousse aan 110km/u ofzo? Want dat is wel erg extreem.
Wanneer overdrijven een kunst isDat blijft een hekelpunt bij Model 3, ook bij de Highland.
"Waar ik niet op voorbereid was, is dat de geprezen betere vering voor mij slecht is. Bij lage snelheden is het beter dan de oude, het is echt soepeler, en gaten in de weg merk je minder. Bij 110 km/u voelde ik me echter als in een springkasteel. Ik was bang om bij de kleinste stuurbeweging op twee wielen zijwaarts te gaan, en voelde me letterlijk onveilig/instabiel. De vorige gooide je misschien wel zijwaarts, maar de auto bleef strak parallel aan de grond en voelde veel stabieler aan."
Model S is het enige model waarvan je echt kan zeggen dat hij fantastisch zacht en aangenaam rijdt, vanwege de luchtveringen.
"Ik was bang om bij de kleinste stuurbeweging op twee wielen zijwaarts te gaan, en voelde me letterlijk onveilig/instabiel"Dus je hebt zelf niet gereden?Dat blijft een hekelpunt bij Model 3, ook bij de Highland.

Je zegt dat zonder met de Model 3 Highland gereden te hebben?
Dus je hebt zelf niet gereden?
Je bedoelt eerder omgekeerd? Hoe losser het onderstel, hoe minder responsief het stuur.En als ik dan eens met de A4 van een collega of vervangwagen reed, reed dat gelijk een boot in vergelijking met mjn A4 met sportophanging. Dat voelde ook gelijk dat ik overkop ging gaan aan 120 op de snelweg als ik 2cm aan het stuur draaide.
Hoe zachter de ophanging, hoe meer de auto rolt voordat hij reageert. En dan wordt hij ook onstabiel als er niet genoeg support is.Je bedoelt eerder omgekeerd? Hoe losser het onderstel, hoe minder responsief het stuur.