Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verwachte levertijd: Februari 21 - Maart 05

Nu voor het eerst gemerkt hoe slecht de vering van de Tesla is.
Op de baan van Maldegem richting Aalter, de N44. Ik weet niet wat het is, maar die baan ligt niet heel strak bij en bij het vlot optrekken kon die ophanging totaal niet mee met de ondergrond.
Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik ben blij dat ik daar niet woon, ik zou er zot van komen mocht ik die baan frequent moeten doen met de Tesla![]()

Ik rij die baan dagelijks en heb geen idee waar je het over hebt… maar ik heb dan ook geen TeslaNu voor het eerst gemerkt hoe slecht de vering van de Tesla is.
Op de baan van Maldegem richting Aalter, de N44. Ik weet niet wat het is, maar die baan ligt niet heel strak bij en bij het vlot optrekken kon die ophanging totaal niet mee met de ondergrond.
Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik ben blij dat ik daar niet woon, ik zou er zot van komen mocht ik die baan frequent moeten doen met de Tesla![]()

Ik klaag ook niet over het rijgedrag van de 3, maar die ene situatie was wel echt heel raar en vervelend. Ik kom op veel plaatsen met de Tesla en dit is gelukkig de eerste en enige keer dat ik het voorhad.Toen ik mijn Kia ging testen ben ik meteen de grootste kutbaan van de streek gaan opzoeken om te testen. De Ev6 heeft de ophanging wel in orde!
Maat van me heeft een Y LR maar die hoor ik eigenlijk amper klagen over comfort. Of is het de 3 die zo kut is?
Dat is net het nut van dat geluid heKun je dat geluid afzetten als je in achteruit moet rijden? Zo kijken dat de mensen altijd doen
Euhm, niet leuk![]()

Ik vind het ook wel opvallend en net iets te luid maar wel veilig.
Er is ook een geluid bij vooruit rijden hoor. Ik weet niet of dat bij Tesla een ander geluid is, maar bij BMW is dat hetzelfde geluid.Maar waarom is dat dan alleen in achteruit ? Bij een vrachtwagen e.d. is dat omdat die compleet niet kunnen zien wat er achter zich bevindt, maar bij een EV moet dat zijn omdat hij zo stil is, en dan is het bij vooruit even nuttig.
Muisstil zal dat niet zijn want sinds 2021 moet een EV geluid maken bij lage snelheid. Ook in vooruit.Ik vind het ook wel opvallend en net iets te luid maar wel veilig.
Maar groot verschil met model s die dan muisstil is.
Die van mijn vader is van 2016 en dat geeft niets van geluid.Muisstil zal dat niet zijn want sinds 2021 moet een EV geluid maken bij lage snelheid. Ook in vooruit.
Ja dan is het normaal. Een model 3 van voor 2021 is ook muisstil.Die van mijn vader is van 2016 en dat geeft niets van geluid.
De nieuwe zal misschien identiek als de 3 en y zijn, geen idee.
Die documentaires worden ingekocht door DPG en krijgen dan een laagje vernederlandsing.Iemand ook Telefacts gezien vandaag?
Ik vond het iig behoorlijk overdreven, en biased.
Een van de weinige dingen waar ik het wel 100% mee eens was, is hoe Elon Musk altijd overdrijft met zijn toekomstprojecties.