De Tesla thread

Nee, dat niet. Maar gezien we wel de Model Y RWD LR hebben, zou het niet abnormaal zijn als de Model 3 uitvoering ook naar Belgie komt. De vorige model 3 kon je hier ook als RWD LR krijgen btw.
Maar er is daar bijvoorbeeld geen model y sr rwd. Er zijn soms verschillen tussen de motorisaties tussen de US en EU.

Kan je dat ergens aanzetten? Het is me nog nooit opgevallen, en al zeker nooit een melding van gekregen.

Oh nu je spreekt van abonnement, ik was van visa veranderd op de zaak en kreeg melding dat mijn betalingen mislukten dus voor connectivity.

Nu ondertussen is dat al een tijdje recht gezet, maar mss zit daar een hapering, zal dat eens nakijken.

Edit: mijn premium connecticity was niet meer actief zo blijkt.

Is opgelost :d

Je kan het altijd op eigen kosten doen toch? Bij mij kon dat alleszins, maar geen zin om privé kosten te doen voor een bedrijfswagen.
Blijkbaar wordt alles vanuit de firma beheerd. Dus kunnen we niet zelf activeren zonder hun toestemming. Of kan dat niet?

Blijkbaar wordt alles vanuit de firma beheerd. Dus kunnen we niet zelf activeren zonder hun toestemming. Of kan dat niet?
Ik lees verschillende verhalen over de inmenging van de leasemaatschappij in de app.
Kan je in de app naar upgrades > software upgrades > abonneren > premium connectivity kopen?
Ik ga het zelf niet proberen hoe ver ik geraak want ik heb mijn bankrekening gelinkt aan de app. Want wie weet klik je al snel te ver en mag ik betalen :D.

Ik lees verschillende verhalen over de inmenging van de leasemaatschappij in de app.
Kan je in de app naar upgrades > software upgrades > abonneren > premium connectivity kopen?
Ik ga het zelf niet proberen hoe ver ik geraak want ik heb mijn bankrekening gelinkt aan de app. Want wie weet klik je al snel te ver en mag ik betalen :D.
Nee, ik zie zelfs geen software updates. Op zich allemaal geen ramp maar we vetrekken morgen op een meerdaagse reis naar het zuiden van Spanje en dan zou dat toch wel handig zijn.

Ach ja, charging komt dus op hun rekening… :D

Die Tesla's zijn toch super efficient. Gisteren roadtripje gedaan (ik met de ev6, broer met de model3)
Beide toegekomen op bestemming op een paar minuten van elkaar met respectievelijk 73 en 71% batterij. Ik voelde mij de winnaar maar ik heb wel een 77,4 kWh batt en hij 60 of zo. Zotte muskmobiel.

Die Tesla's zijn toch super efficient. Gisteren roadtripje gedaan (ik met de ev6, broer met de model3)
Beide toegekomen op bestemming op een paar minuten van elkaar met respectievelijk 73 en 71% batterij. Ik voelde mij de winnaar maar ik heb wel een 77,4 kWh batt en hij 60 of zo. Zotte muskmobiel.
Mja model 3 zuipt 14-16wh/km de ev6 18-22. Model Y zou logischer vergelijking zijn. Al gok ik niet dat het eindresultaat eigenlijk veel zou verschillen.

Ik vind de elonmobiel enkel niet zo mooi. Maar als je puur kijkt naar de waarde die je krijgt ervoor is en blijft dat knap.

Terug
Bovenaan