De Tesla thread

Ik heb sinds een aantal dagen problemen met mijn premium connectivity - spotify dropped heel de tijd weg en wil dan niet meer connecten, en na een tijd toont ie ook voor navigation dat er geen network connectivity is. is nu al dag of 3 aan de hand.

Nog mensen met dit probleem sinds de laatste update?
Owla, ik heb hier exact hetzelfde probleem sinds 1 van de laatste updates. :unsure: Ik kan het nog niet verklaren (nog niet veel moeite voor gedaan), maar ben dus niet de enige...

Edit: als workaround gebruik ik Spotify gewoon vanaf mijn telefoon en zet ik Bluetooth audio op.

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds een aantal dagen problemen met mijn premium connectivity - spotify dropped heel de tijd weg en wil dan niet meer connecten, en na een tijd toont ie ook voor navigation dat er geen network connectivity is. is nu al dag of 3 aan de hand.

Nog mensen met dit probleem sinds de laatste update?
Zelf geen enkel probleem maar er wel al van gehoord.
Vandaag was er teken van een vernieuwde holiday update dus zal de komende dagen misschien wel uitgerold worden.

Hebben mensen hier al de holiday update (2024.44.25.2)?
Ik zit al een tijdje op 2024.38.7 en ik krijg de update maar niet 😭 They're taking their sweet time precies.

Elke dag laat ik 'm controleren maar tevergeefs, en ik sta nochtans op die "Advanced" software-update modus.

Hier al aangekregen en geïnstalleerd ja.
Tesla blijft ons verbazen, die wagen wordt met de update beter.
De toevoeging van automatisch schakelen tijdens het manoeuvreren werkt goed hier. Update van de kaarten met files zonder dat je premium connectivity hebt is ook een verbetering.

Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe model Y. Enig idee wanneer ze deze zouden lanceren / aankondigen?

Ik zit al een tijdje op 2024.38.7 en ik krijg de update maar niet 😭 They're taking their sweet time precies.

Elke dag laat ik 'm controleren maar tevergeefs, en ik sta nochtans op die "Advanced" software-update modus.
Ja, ik zat op de .1 en gisteren de .3 gehad. Maar je krijgt hem pas wanneer jouw VIN aan de beurt is.

Ik zit op de .2 versie en zag dat deze wss gestopt is.
Dus even wachten en een van de volgende releases zal je er wel bijzitten.

Version 2024.44.25.2 possibly pulled. Distribution decreased significantly since last check.
Fleet: 64.5% → 63.2% (-1.3%)
Pending: 2.0%, 379 cars (-237)
Installed: 61.2%, 11718 cars

Op volgend telegramkanaal kan je rollout van software beetje volgen: https://t.me/teslasoftwarerollout

Jep ik heb die nu al een weekje. En ik had hem liever niet gehad, er schijnen wat risico’s aan vast te hangen in combinatie met HW4.
Mijn software modus staat trouwens op standaard, er is echt geen lijn in te trekken wanneer je de update krijgt.

Ik heb een MY en premium connectivity. Ik wil Sentry mode gebruiken en die clips afspelen via mijn gsm. Klopt het dat je nog een extra usb stick in het handschoenvakje moet insteken?

Ik heb een MY en premium connectivity. Ik wil Sentry mode gebruiken en die clips afspelen via mijn gsm. Klopt het dat je nog een extra usb stick in het handschoenvakje moet insteken?
Normaal gezien is er een USB stick bijgeleverd bij de wagen, daar worden de sentry en dashcam beelden op opgeslagen
Heb je een iPhone ? Want de sentry beelden bekijken via de gsm kan voorlopig alleen met iPhone

Laatst bewerkt:
Oké mijn Tesla is blijkbaar geleverd zonder USB-stick, heb nu dit besteld omdat een gewone USB-stick te snel verslijt.

hNovhuG.png

Hetgeen is meegeleverd is een Samsung bar USB stick met een Tesla logo op. Na bijna drie jaar hier toch nog geen problemen mee.

Begin november mijn MY gaan afhalen die standaard op 2024.32.100 stond. Vanmorgen (eindelijk) mijn eerste update gekregen: 2024.45.32. Je gaat wat geduld moeten hebben denk ik? :-)

Begin november mijn MY gaan afhalen die standaard op 2024.32.100 stond. Vanmorgen (eindelijk) mijn eerste update gekregen: 2024.45.32. Je gaat wat geduld moeten hebben denk ik? :)
Hehe, ik heb 'm ook gekregen op kerstdag!

Ik vind dat eigenlijk moeilijk om te zeggen. Nog maar 1x op reis geweest met de Tesla en onderweg en ter plaatse (Frankrijk) kon ik eigenlijk niet klagen.
Toch maar Turnhout aangevinkt, want dat is vlakbij. Maar daardoor heb ik het waarschijnlijk nooit nodig.
Ik zou het ook niet echt weten in België eigenlijk. Als ik me niet vergis komt er binnenkort eentje langs de E34 in Stekene en (eindelijk) eentje in Gent.
En als ik deze kaart mag geloven staan er nog zeven op de planning in België.

Hehe, ik heb 'm ook gekregen op kerstdag!

Ik zou het ook niet echt weten in België eigenlijk. Als ik me niet vergis komt er binnenkort eentje langs de E34 in Stekene en (eindelijk) eentje in Gent.
En als ik deze kaart mag geloven staan er nog zeven op de planning in België.
Stekene zijn ze nog met de vergunningen bezig dus zal nog even duren.

Voor Gent is alles goedgekeurd dus zou alles moeten kunnen starten maar zal beetje van alle partijen afhangen wanneer ze juist starten enzo….

In Anderlecht komt er ook eentje aan het Westland-shoppingcenter ( of is deze er ondertussen al? ).

Heb zelf wel gekozen voor Turnhout en Le Lavandou in Frankrijk omdat we daar altijd op vakantie gaan.
Maar momenteel eigenlijk ook totaal niet nodig want op de camping staan er gratis laadpalen.

Heb een apple watch gekocht, mede door de tesla app.

Maar veel kan je er toch eigenlijk niet mee doen hé, zelfde geld voor de iphone app en snelkoppelingen.
De verbinding tussen de wagen en het toestel is soms veel te traag om met een sneltoets bv je koffer te openen vind ik.

Terug
Bovenaan