De Tesla thread

Aub https://hw3claim.nl/
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Een FSD light versie moet ik niet hebben, er was FSD beloofd.

Heb je dan geen testrit gedaan? Er zijn toch wat verschillen, of deze 11K waard zijn zou ik niet zeggen...
Ik had ooit al eens met een Model Y gereden en omdat we snel een keuze moesten maken, heb ik dit keer geen extra testrit gedaan. Eerlijk gezegd heb ik er vooraf ook niet zoveel over opgezocht; ik ben puur afgegaan op wat kennissen me vertelden en wat de verkoper in de toonzaal meegaf, het was vrij spontaan :tongue:(normaal doe ik meer onderzoek). We hadden dringend een nieuwe auto nodig en deze stond ons wel aan op het eerste zicht.

In de toonzaal hebben we alleen naar de standaardversie gekeken, omdat ik de maandelijkse kosten lager wilde houden dan wat we nu betalen, maar nu ik me achteraf wat meer inlees over de verschillen, begin ik me toch af te vragen of een aantal zaken me over een paar jaar niet gaan storen. Als je de ballonlening bekijkt en het voorschot iets vergroot zou het uiteindelijk maar 80-90 € op maandbasis meer zijn.

Ok da's wel zot ja, hier ook de FSD proefperiode laten ingaan, denk wel niet dat ik het zou verlengen.
Die summoning vind ik ook nog wel tof, vooral de dochter stond echt te kijken van...wtf

Ik had em gedownload, maar de install was mislukt, maar nu zie ik de versie niet meer.. mijn proefperiode is precies wel al begonnen :/
Ondertussen toch gelukt. Impressive moet ik zeggen, al rijdt em wel gelijk een oude bompa als em manoeuvres moet doen. Nooit gedacht dat het zelf in de kleine straatjes zou werken…

Ongelofelijk, hier ook mind blown 🤯

Ik rij sowieso heel rustig en defensief, maar toch heb ik 'm toch enkele keren moeten nudgen :tongue:
Verder vind ik dat hij soms te laat zijn richtingaanwijzer aanzet, en soms iets te veel aan de linkerkant van het vak rijdt (in de stad dan, niet getest op de autosnelweg).

Haha we moesten daarnet nog naar een verjaardag met een bevriend koppel. 'Kom maar tot bij ons wij rijden wel samen van hier'.... :oi22:

Press button.... mind.... blown :D

Is inderdaad wel meer fan van de linkerkant, in een gewone centrumstraat zonder markeringen toch even mijn handen aan het stuur gehouden bij een tegenligger maar wel ok verlopen.

Als het iets te traag gaat geef ik was ‘gas’ bij, werkt dan wel vlotter.

Terug
Bovenaan