Silence
Well-known member
Nu ge het zegtPrijzen waren dit weekend al verlaagd. Toch zeker van de voorraad wagens. Ga maar eens kijken bij voorraad model 3 en Y
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ge het zegtPrijzen waren dit weekend al verlaagd. Toch zeker van de voorraad wagens. Ga maar eens kijken bij voorraad model 3 en Y
Triestig. Iedereen die een Tesla gekocht heeft zal veel geld verliezen. Het is mijn eerste en laatste Tesla. Dit is not done. Ik verlies maandelijks belachelijk veel geld door mijn aankoop.Tesla verlaagd in de States opnieuw de prijzen van hun auto's.
Benieuwd of Europa opnieuw volgt
Maar die mag je bijna nooit gebruiken, enkel bij nood. Want de ruit kan breken. (gene zever)

Dat is een nood hendel moest de deur anders niet open gaan. Valt ook niet meteen op dat het een hendel is.Wat? Dat kan je toch niet menen?![]()
Het valt blijkbaar voor veel mensen wel beter op dan de knop om de deur te openenDat is een nood hendel moest de deur anders niet open gaan. Valt ook niet meteen op dat het een hendel is.

Inderdaad, iedereen die in mijn wagen zit als passagier… gebruikt die hendel…Het valt blijkbaar voor veel mensen wel beter op dan de knop om de deur te openen![]()
De S is recent volledig vernieuwd. Is dus helemaal niet meer hetzelfde model als 12 jaar geleden.Waarom zou iemand nu nog voor Model S kiezen eigenlijk? Tot mijn verbazing kost die maar liefst 115000 euro, daarvoor kan je een Y en een 3 kopen. Qua luxe of interieur moet je het niet doen. De grote afmetingen lijken me ook meer een nadeel dan een voordeel..
Het model is ook al 12 jaar oud... Ik kan me niet voorstellen dat die nog vaak verkocht wordt.
Die auto is dan ook heel lang niet te bestellen geweest.Da's het budget van een Porsche Taycan hé. Ik kan nergens verkoopcijfers vinden, maar de S is in België echt dood
Hoe weet je dat dan? En de Model S is inderdaad een tijd niet geleverd geweest omdat er een refresh kwam.Ik kan nergens verkoopcijfers vinden, maar de S is in België echt dood
Ik heb horen zeggen dat dit goed werkt tegen dat irritant gedoe:Dat werkt, maar na 20 seconden begint die te piepen dat ik mijn stuur moet vastnemen en na 40 seconden moet ik altijd eens goed aan mijn stuur trekken zodat het niet zou afslaan. Dat is toch geen autopilot?
Ik moet dus iedere minuut eens goed trekken aan mijn stuur, doe dat eens richting zuiden van Frankrijk... ik was dit na 1 kilometer al beu
Dat is mooi toch?Gisteren naar de zee gereden. 100km naar en 100km terug. Vertrokken met 500km actieradius op de teller en thuisgekomen met nog 200km over. Ik reed wel gemiddeld 130km/u