Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleinste partij ook héVan Peteghem minister van begroting, dat is toch ook nogal een demotie
Van Peteghem minister van begroting, dat is toch ook nogal een demotie
Les engages is de kleinsteKleinste partij ook hé
LE heeft 14 zetels, CD&V 11Les engages is de kleinste
En Bouchez op Buitenlandse zaken. Dat is alsof Real Madrid uit noodzaak moet gaan zoeken naar een nieuwe spits en uitkomt bij Mario Balotelli.
Binnenlandse zaken.
En toch vertegenwoordigd cd&v meer kiezers (557k vs 472k).LE heeft 14 zetels, CD&V 11
Klopt, maar dat maakt voor de machtsverhoudingen in de regering en het parlement helaas niet echt uit. Het zijn de zetels die tellen.En toch vertegenwoordigd cd&v meer kiezers (557k vs 472k).
Haha, ik vind FVDB terug op volksgezondheid misschien nog beter dan de programmapunten die Vooruit heeft binnengehaaldHelaas terug FVDB op volksgezondheid. Laat ons hopen dat MR de meest groteske trekken naar staatsgeneeskunde van die man mooi gaat afblokken.

Zorgwekkend inderdaad om zo'n wappie in de regering te hebben al is dat misschien de post waar hij het minste schade kan veroorzaken.Francken op Defensie, oh boy. Ik had die graag zo ver mogelijk gezien van de regering.
Dat is toch perfect? Het is irrelevant en hij kan toeteren zoveel hij wil.Francken op Defensie, oh boy. Ik had die graag zo ver mogelijk gezien van de regering.