Mr.Fingers
Well-known member
Ik zou voor die leeftijd eigenlijk voor een tweedehands fiets durven gaan. Ze groeien daar toch snel uit hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb al van die 12-jarige op een s-works zien rijden!Als je dan op wedstrijdjes kijkt wat voor fietsen daar meerijden in zijn categorie![]()
Op de piste kan je fietsen huren tijdens wedstrijden en trainingen. Maar daar val je ook uit de toon op wedstrijden met een huurfiets.Eigenlijk zou er vanuit den bond toch iets moeten bestaan als huurfietsen voor jeugdrenners
Uw zoon heeft gelijk.Maar kids blijven kids... Die kleur is lelijk![]()
En toch rijden er zo weinig Karate Monkeys rond in België!Uw zoon heeft gelijk.
Een fiets moet mooi zijn =)
Exactly, misschien moeten we eens een show your bike topic open doenEen fiets moet mooi zijn =)

Zelf geen ervaring mee, maar de Tiagra van vroeger (10 jaar geleden) en die van nu is wel een serieuze verbetering.Vandaag een Specialized Tarmac SL6 binnen gehaald. Enige minpunt vind ik de Tiagra 10-speed. Iemand ervaringen mee?

Gewoon mee beginnen rijden, na een tijdje ga je wel weten of het good enough for now is of niet.Vandaag een Specialized Tarmac SL6 binnen gehaald. Enige minpunt vind ik de Tiagra 10-speed. Iemand ervaringen mee?

Heb er nochtans al gezien op facebook die een fiets van 3-4k als 'niet vooruit te krijgen' beschrijvenGewoon mee beginnen rijden, na een tijdje ga je wel weten of het good enough for now is of niet.
Je geraakt ook vooruit met een tiagra hoor. No worries

Bestaan er ook trainermatten die geen 70-80 euro kosten![]()
![]()