Langs twater in temse toch regelmatig 4man + zien fietsen vandaag.
Ja ik zie soms zelf groepen tot 10 man, tja...Wielkeszuigers...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Langs twater in temse toch regelmatig 4man + zien fietsen vandaag.
In een notendop:Iemand ervaring met de ESL of SPL lijnen van Vermarck? Met een paar vrienden aan het bekijken of we geen gezamenlijke tenue kunnen pakken.
Ja sommige zijn niet slim en doen allen toch nog dezelfde trui aan. Bij toeristenclub hebben ze vantweekend een corona boete gehad omdat ze met vijf waren XDMja soms zijn dat gewoon 2 groepen die elkaar net passeren. Valt op als de helft met koers en helft met mtb is
Al zijn er idd ook die met teveel zijn
Link?In een notendop:
esl is basis, vergelijkbaar met de typische reclameshirts zoals die van Feryn, Spar, Doltcini (Van Eyck),... instap Decathlon kwaliteit
SPL (en dan vooral SPL Aero) is echt waanzinnig goed voor het geld. De damesploeg van Lotto rijdt daar bijvoorbeeld mee (de mannenteams met PR.R - de duurste reeks). Bang for buck zijn er geen betere truitjes, excl. btw betaal je rond de €40 (denk ik) en dan heb je iets waar je bij Bioracer €90 voor moet leggen of bij Castelli €120.
EDIT: €35,6 per truitje BEDRUKT!
(Ik heb de calculatiesheet van Vermarc nog op mail, als je wil kan ik die wel bezorgen)
frame =! fietsNochtans is voor velen het 3e 'model' wss beter![]()

UnlinkableLink?
Het is de mail die je krijgt van de vertegenwoordiger als je een offerte vraagt.frame =! fiets
Denk dat MVDP europees kampion XCO mtb geworden is op hetzelfde frame als ik heb.
Ik had de fiets uiteraard wel eerst.
Daarnet Zwift TTT gereden als invaller bij een ploegje in WTRL racing league.
Vond het wel wijs. Ga denk ik team zoeken voor volgend seizoen, dat begin april begint blijkbaar
Was echt met tactiek besproken op voorhand, teamcall + kapitein die aanstuurde tijdens de race.
De TTT nog gewonnen ook. In ons team wel iemand die erboven uit stak en veel kopwerk heeft verricht. Zonder hem hadden we niet gewonnen.
leasingcontract/aanvraag getekend. Hopelijk snel goedgekeurd en dan kan ik fiets ophalen. Hij staat te blinken in de winkel alleszins.

Kan bij de meeste maar je hebt uiteraard aparte sensoren nodig (vaak in bundle mee verkocht).
Wahoo en Garmin zijn de bekendste merken denk ik maar je hebt er nog andere. Reken maar al vlug op 300 euro (of meer).
Bluetooth gaat ook voor zwift maar dat hapert bij mij soms
Garmin Edge 130 als navi geen harde eis is
Nice.Ik ken ook niet alle tips & tricks, maar na een 50-tal races (A categorie) merk ik dat ik al een stuk minder wattages hoef te trappen als in mijn eerste races. Positionering voor de spurt vlot ook al iets beter, maar goed sprinten lukt me toch nog niet.
Als je wat kan sprinten lijkt het wel makkelijker om hoog op de ranking te komen...Als je niet kan sprinten, dan moet je al een echte klimkoers opzoeken en serieuze wattages kunnen trappen (Niveau W/kg ligt in zo een klimkoers beduidend hoger).
yup, vorige week start volledig gemist en de eerste groep nooit gezien (=Ik heb dit jaar amper races gereden. Een week of 2 geleden nog eens meegedaan en daar bleken 220 starters te zijn in mijn categorie, als je dan een 1 minuut voor de start joined is u koers al voorbij. Ik heb de eersten gewoon nooit gezien. Pre corona was het leuker![]()
Bedankt! Ik stuur u zo meteen een PM!In een notendop:
esl is basis, vergelijkbaar met de typische reclameshirts zoals die van Feryn, Spar, Doltcini (Van Eyck),... instap Decathlon kwaliteit
SPL (en dan vooral SPL Aero) is echt waanzinnig goed voor het geld. De damesploeg van Lotto rijdt daar bijvoorbeeld mee (de mannenteams met PR.R - de duurste reeks). Bang for buck zijn er geen betere truitjes, excl. btw betaal je rond de €40 (denk ik) en dan heb je iets waar je bij Bioracer €90 voor moet leggen of bij Castelli €120.
EDIT: €35,6 per truitje BEDRUKT!
(Ik heb de calculatiesheet van Vermarc nog op mail, als je wil kan ik die wel bezorgen)
@poeperman heb hier van doltcini de pro-versie liggen en was dacht ik 35 euro voor trui en 65 voor broek (en ik vind dat zeem goed). Voordeel is dat je daar +5cm aan mouwen en romp kan vragen zonder meerkost! Dacht dat 'van eyck' hun collectie zelfde prijs had en dus ook de 'pro' was maar ben niet zeker.

Oke thx, heb eens wat opgezocht en kom deze 3 apparaten tegen:
- Edge 130 incl hartslag, snelheid en cadans: €250
- Edge 130 Plus incl sensoren: €300
- Edge 530 incl sensoren: €360
Wat is jullie mening over deze 3 apparaten?
Gepersonaliseerd is vanaf 10 sets (dus broek + truitje). Maar zelfs als je maar met 5 bent is een tweede set (zeker omdat je de broeken ook gewoon zwart kan laten zonder logo) geen overbodige luxe.Wel zot als dat voor 35 euro zou zijn want de collectie-truitjes kosten 75 euro!
Of je moet veel stuks afnemen?
|