De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Kan je je gebruikte deal nog eens posten? Wel wat teruggegaan in dit topic, maar precies toch al even geleden.

Hoewel ik best wel al wat mtb-marathons heb gereden, heb ik mij nog nooit iets aangetrokken van voeding. Drinken meestal gewoon water. Eten wat er lag aan de voedingsstations, maar het meeste daarvan krijg ik niet binnen.

Ik blijf hopen dat de Alps Epic eind juni doorgaat en ga mijn voeding tijdens de race deze keer wat beter proberen aanpakken. Dus even op zoek gaan naar wat repen en sportdrank die ik ok vind.
Van de gels die ik al gegeten heb, vind ik het meeste wel lekker. Dus waar er een deal mee te pikken valt, is een meevaller.
Het is geen deal, je moet op de site van SiS je regio op UK zetten ipv op EU en alles wordt gevoelig goedkoper. Dit was reeds zo voor Brexit en is nu nog steeds van toepassing.

Het is geen deal, je moet op de site van SiS je regio op UK zetten ipv op EU en alles wordt gevoelig goedkoper. Dit was reeds zo voor Brexit en is nu nog steeds van toepassing.
Net geprobeerd...

Met de huidige kortingen die ook nog lopen ongeveer de helft goedkoper dan bij de NL webshops.

Hopelijk verteer ik grote hoeveelheden SIS beter dan de Aptonia Iso.

Wat vinden jullie eigenlijk van de repen van Aptonia? Zijn deze aan te raden?
Nog niet gebruikt. Maar nu je over repen begint, de laatste tijd heb ik er enkele geprobeerd van namedsports en die zijn echt wel goed.
Voor de rest neem ik ook vooral gellekes van sis. Op warme dagen heb ik altijd weinig honger en is een gelletje soms het enige wat ik nog vlot binnen krijg.

Vandaag een ritje gedaan dat gemaakt was mbv Komoot en dan geïmporteerd in wahoo.
Ik had geen turn-by-turn aanwijzingen op mijn elemnt roam. Wat heb ik verkeerd gedaan?

Ik eet die van wiggle met kokos, zijn lekker en denk qua prijs/bar nog wel goed.

Ooit die van decathlon genomen maar was plakboek, maar mss de foute repen

Vandaag de marathon van nationaal park hoge Kempen gedaan. Was nog wel leuk, meer bergop en singletrack dan ik had verwacht.

Ik vind die van de decathlon toch goed. Zo graanrepen. Toch geen plakboek. En dan nog van die gummy suiker dingen...

Decathlon ligt hier op 5 minuten vanaf. Tot 20:00 open... Keihandig want ik merk dat pas altijd 's avonds voor de rit dat mijn voorraad op is.

Maar meestal pak ik gewoon honingkoek.

Ik vind die van de decathlon toch goed. Zo graanrepen. Toch geen plakboek. En dan nog van die gummy suiker dingen...

Decathlon ligt hier op 5 minuten vanaf. Tot 20:00 open... Keihandig want ik merk dat pas altijd 's avonds voor de rit dat mijn voorraad op is.

Maar meestal pak ik gewoon honingkoek.
Ja dat waren van die gummy (fruit gellies) dingen dat gewoon plakte
Pak ook muesli-repen van Boni soms als ik granen wil

Hoe fragiel zijn die battery caps van 4iii 😕 Bij het vervangen van de batterij zijn 2 pinnetjes afgebroken, ik vermoed dat zij verbinding maakten en nu dus dood.
Vervangonderdeel nergens te vinden behalve uit Amerika, hopen dat de levering vlot gaat. Gelukkig gratis verzending maar toch $15.

Vandaag (28/03 ongeveer 15:00) reed ik de oude Kwaremont op en was er iemand met een professioneel toestel foto's aan het nemen, leek wel een journalist ofzo die misschien iets aan het doen is ter voorbereiding van de RVV.
Iemand een toevallig een idee wie dat was ofzo, of waar die foto's gepost worden misschien? Ik had het natuurlijk kunnen vragen maar daar dacht ik te laat aan..
Kan het maar proberen via hier.. :LOL:

Vandaag (28/03 ongeveer 15:00) reed ik de oude Kwaremont op en was er iemand met een professioneel toestel foto's aan het nemen, leek wel een journalist ofzo die misschien iets aan het doen is ter voorbereiding van de RVV.
Iemand een toevallig een idee wie dat was ofzo, of waar die foto's gepost worden misschien? Ik had het natuurlijk kunnen vragen maar daar dacht ik te laat aan..
Kan het maar proberen via hier.. :LOL:

aub

:unsure:

Vandaag noodgedwongen na 4 jaar op de enduro moeten switchen naar mijn oude hardtail en toch de groep proberen volgen.

Een groot success was het niet 😀. Nu weet ik weer wat een luxe bak de enduro is tov een simpele hardtail. Dat hij maar snel gemaakt is. Uiteraard ook stevig op mijn gezicht gegaan.

Lidmaatschap bij Cycling Vlaanderen of bij de Vlaamse Wielerbond?

Dezelfde kost, terugbetaling, en service zo lijkt het. Dus gewoon random mijn goesting doen of weten jullie uit ervaring welke organisatie beter is om u bij in te schrijven?

iemand een goeie tip voor bandenlichters? heb er zelf al 3 over gebroken van Lezyne de FM zei nog die krijgt ge niet kapot lol...

Lidmaatschap bij Cycling Vlaanderen of bij de Vlaamse Wielerbond?

Dezelfde kost, terugbetaling, en service zo lijkt het. Dus gewoon random mijn goesting doen of weten jullie uit ervaring welke organisatie beter is om u bij in te schrijven?
Komt eigenlijk gewoon op hetzelfde neer.
Ik ben sinds dit jaar bij Cycling Vlaanderen omdat die toch vanalles organiseren nog tijdens corona. Die uitgepijlde flandrienritten bijvoorbeeld.

Van VWB compleet niks te horen.

Dus als wijze van bedankt gewisseld naar Cycling Vlaanderen.

Met MTB tubeless ready ben je beter af door die effectief tubeless te maken. Van zijn leven zou ik daar onderweg een andere binnenband kunnen steken. Die banden geraken er langs geen kanten terug op.

Terug
Bovenaan