SomeDude
Banned
Dat zit zoals een ander, hoe duurder hoe beterHoe zit bioracer,vermarc,agu in verhouding dan met bovenstaande namen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zit zoals een ander, hoe duurder hoe beterHoe zit bioracer,vermarc,agu in verhouding dan met bovenstaande namen?

Tot één juli kan je bestellen tot 150 euro zonder dat je er Belgische btw op zult moeten betalen en ook geen Britse btw.Ik heb onze tax advisor laten uitzoeken hoe het zit met die SIS gellekes en repen uit UK.
Ze komt er nog op terug. Oorsprong van het product is belangrijk. Binnenkort update![]()
Eigenlijk gestoord hoe veel je hoort te eten.![]()
De klop van de hamer vermijden? Onze voedingsdeskundige geeft je 5 cruciale tips | sporza
Sam Bennett maakte zondag tijdens Gent-Wevelgem de cruciale fout om te veel naar binnen te spelen. Gevolg: alles moest er in volle inspanning weer uit. Voedingsdeskundige Stephanie Scheirlynck geeft u 5 tips om niet in hetzelfde schuitje te belanden en de man met de hamer tegen te komen.sporza.be
Sporza leest hier mee
Ik eet trouwens zelden een bar ineens maar af en toe een hap. Je kan dacht ik maar 1-1.5gr koolhydraten opnemen per minuut ook
Tot één juli kan je bestellen tot 150 euro zonder dat je er Belgische btw op zult moeten betalen en ook geen Britse btw.
Vanaf 1 juli wordt dat 22 euro.
Na 1 juli moet je er wel de Belgische btw op betalen, maar nog steeds geen invoerrechten.
De geafficheerde prijs zou dus exclusief btw (vat) moeten zijn, en die is dus ook niet verschuldigd voorlopig tot 150€
edit: @langun (kan je iemand taggen?), btw betaald op je order?
Bwa valt toch mee? Een wiggle bar bevat 45g al. Met drinken zit ik dus vlot aan 60 per uur als ik 1 bar eetEigenlijk gestoord hoe veel je hoort te eten.
Ik kom nog niet aan 1/4e daarvan, ook niet tijdens de zware Ardennenritten. Werk aan de winkel

Wij hebben met de club Bioracer en ik ben positief verrast. Van bib nog altijd Assos en jersey koop ik normaal Rapha maar daar moet Bioracer zeker niet voor onderdoen.Hoe zit bioracer,vermarc,agu in verhouding dan met bovenstaande namen?
Water is voor vissenEten zijn er veel nuttige suggesties gepasseerd. Wat nemen jullie van drank mee naast water?

Ik kan alleen maar oordelen over de volgende reeksen: Assos Mile GT >> Bioracer Spitfire (denk ik?) > Vermarc SPL.Hoe zit bioracer,vermarc,agu in verhouding dan met bovenstaande namen?
Is high5 het huismerk van WiggleWater is voor vissen
Meestal bestel ik mee op wiggle (huismerk, high5), soms eens Etixx. Of als je veel gebruikt kan je van die 5kg potten kopen van concap ofzo

Zeg ik dat, er staat een ',' tussen voor iets. Bedoel met huismerk dit: https://www.wiggle.nl/wiggle-nutrition-energiedrank-15-kgIs high5 het huismerk van Wiggle
dat zie je nochtans echt vaak!
Ik geloof dat Santini de merchandising van de UCI doet, misschien heeft het daar mee te maken?Ik snap dat niet waarom ze geen vlaams merk hebben genomen voor die outfit in JBC ifv WK hier en ten voordele van KOTK. Waarom Santini