De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ik heb onze tax advisor laten uitzoeken hoe het zit met die SIS gellekes en repen uit UK.

Ze komt er nog op terug. Oorsprong van het product is belangrijk. Binnenkort update :)
Tot één juli kan je bestellen tot 150 euro zonder dat je er Belgische btw op zult moeten betalen en ook geen Britse btw.
Vanaf 1 juli wordt dat 22 euro.

Na 1 juli moet je er wel de Belgische btw op betalen, maar nog steeds geen invoerrechten.
De geafficheerde prijs zou dus exclusief btw (vat) moeten zijn, en die is dus ook niet verschuldigd voorlopig tot 150€

edit: @langun (kan je iemand taggen?), btw betaald op je order?

Sporza leest hier mee :unsure:

Ik eet trouwens zelden een bar ineens maar af en toe een hap. Je kan dacht ik maar 1-1.5gr koolhydraten opnemen per minuut ook
Eigenlijk gestoord hoe veel je hoort te eten.
Ik kom nog niet aan 1/4e daarvan, ook niet tijdens de zware Ardennenritten. Werk aan de winkel

Tot één juli kan je bestellen tot 150 euro zonder dat je er Belgische btw op zult moeten betalen en ook geen Britse btw.
Vanaf 1 juli wordt dat 22 euro.

Na 1 juli moet je er wel de Belgische btw op betalen, maar nog steeds geen invoerrechten.
De geafficheerde prijs zou dus exclusief btw (vat) moeten zijn, en die is dus ook niet verschuldigd voorlopig tot 150€

edit: @langun (kan je iemand taggen?), btw betaald op je order?

Je kan taggen, en nee, niets extra’s moeten betalen.

Eigenlijk gestoord hoe veel je hoort te eten.
Ik kom nog niet aan 1/4e daarvan, ook niet tijdens de zware Ardennenritten. Werk aan de winkel
Bwa valt toch mee? Een wiggle bar bevat 45g al. Met drinken zit ik dus vlot aan 60 per uur als ik 1 bar eet

En nog wat vetverbranding :unsure:

Ik snap dat niet waarom ze geen vlaams merk hebben genomen voor die outfit in JBC ifv WK hier en ten voordele van KOTK. Waarom Santini

Hoe zit bioracer,vermarc,agu in verhouding dan met bovenstaande namen?
Ik kan alleen maar oordelen over de volgende reeksen: Assos Mile GT >> Bioracer Spitfire (denk ik?) > Vermarc SPL.

Verschil tussen Bioracer en Vermarc is minimaal. Verschil tussen Bioracer en Assos is echt wel duidelijk merkbaar!

Water is voor vissen :p
Meestal bestel ik mee op wiggle (huismerk, high5), soms eens Etixx. Of als je veel gebruikt kan je van die 5kg potten kopen van concap ofzo
Is high5 het huismerk van Wiggle 😮

dat zie je nochtans echt vaak!

Iets anders: waar kan ik in godsnaam een frameset voor een Surly Karate Monkey vinden?

RIP Moskesstraat. Een klassieke(r) helling in wording, genadeloos gefnuikt door onwetende ambtenaren die “het wegdek zonodig moesten laten verbeteren”.

Het is nog erger dan gevreesd. Afgezien van de biljartvlakke kasseien en volledig dichtgevoegde voegen, is ook de volledige helling geëffend, dus er zijn geen kleine “ondulaties” meer (trapjesvorming).

YWCGAVW.jpg

Terug
Bovenaan