Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via het ventiel is makkelijker dus denk dat de meeste het zo doen.Ben ik de enige die nooit zijn sealant toevoegt via het ventiel? Smerige bedoening.
Met 2 bandenlichters en een vochtig vodje achteraf gaat het veel sneller en properder voor mij.

Geen probleem met de pro one's hier (30mm).ik doe het altijd via het ventiel. Is veeeel gemakkelijker en 100% proper uit te voeren. Probeer maar eens een schwalbe pro one er op te krijgen als je moet zorgen dat je geen sealant mag smosseni wish you the best
Dan heb jij ofwel gemakkelijkere velgen of stalen vingersGeen probleem met de pro one's hier (30mm).

Pro One gaat er bij mij ook wel heel makkelijk op. Ik heb daar niks voor nodig van hulpmiddelen en verre van stalen vingers.Dan heb jij ofwel gemakkelijkere velgen of stalen vingers![]()
22 euro!
Je kan altijd eens op reddit kijken voor een code.Aeroad besteld, nu betaalverzoek gekregen. Ik weet dat er op Velofolies altijd wat kortingscodes worden verdeeld. Zou het lukken om die code nog toe te passen? Gaat er hier iemand naar daar die wat codes kan scoren?
Met welke groep heb je hem besteld?Aeroad besteld, nu betaalverzoek gekregen. Ik weet dat er op Velofolies altijd wat kortingscodes worden verdeeld. Zou het lukken om die code nog toe te passen? Gaat er hier iemand naar daar die wat codes kan scoren?
Ultega di2, de slx8 in Crystal WhiteMet welke groep heb je hem besteld?
Ik heb nog een ref code van 100 euro, maar je bent misschien naar meer op zoek.Aeroad besteld, nu betaalverzoek gekregen. Ik weet dat er op Velofolies altijd wat kortingscodes worden verdeeld. Zou het lukken om die code nog toe te passen? Gaat er hier iemand naar daar die wat codes kan scoren?
heb die gebruikt via reddit. Eventueel kan ik nog altijd achteraf een 5% code toepassen binnen de 30 dagen na levering, mochten er opduiken na velofolies.Ik heb nog een ref code van 100 euro, maar je bent misschien naar meer op zoek.
heb die gebruikt via reddit. Eventueel kan ik nog altijd achteraf een 5% code toepassen binnen de 30 dagen na levering, mochten er opduiken na velofolies.