Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rupsbanden é.Zijn dat 30mm bandjes?
Ik ging net zeggen dat ik de volgende keer ook 30mm wil leggenRupsbanden é.

Dat is de Bear Grylls van t peloton.Misschien wel eens investeren in zwarte drinkbussen of een andere smaak sportdrank kiezen.![]()
Ja, ik heb die banden op mijn exceed. Ik ben best tevreden van die banden. Dat is een goede all-round band. Ik rijd er zowel mee op het strand, door de duinen als door de slijk en bossen. Voordien had ik de rocket ron, die hadden wel iets meer grip in slijkbochten. Al ligt dit waarschijnlijk aan mijn soms te hoge bandendrukMijn MTB banden zijn stilaan aan vervanging toe. Iemand ervaring met nieuwe Schwalbe Rick XC Pro speedgrip? Rij nu met racing ray/ralph
...Ik rij sinds kort ook met 2.4, en 30mm velgen (interne breedte). Ik had niet verwacht dat dat zo’n groot verschil zou zijn, maar dat is het dus wel.Sinds vorig jaar rij ik enkel nog met 2.4 banden. Voor de echte mountainbike-tochten maakt het wel een groot verschil
Dat zijn dan de X-kings (of cross king?)
Idem. Ook 2.4 op 30mm - perfecte comboIk rij sinds kort ook met 2.4, en 30mm velgen (interne breedte). Ik had niet verwacht dat dat zo’n groot verschil zou zijn, maar dat is het dus wel.
In principe lukt een 2.4 ook op een i25 hoor - dat is toch alleszins ook mijn plan van zodra mijn 2.2" versleten zijn.Mijn wielen zijn 25mm dus blijf bij 2.25
Techniek heb ik toch niet![]()
Niet online kopenIemand tips / advies voor goede MTB schoenen?

Buiten de muts voel ik me aangesprokenVandaag een ritje buiten in korte broek en korte mouwen, wat een genot. Dat ik met korte mouwen de uitzondering was tot daar aan toe maar wat ik zag rijden snapte ik echt niet.
Lange broeken, handschoenen, zelfs iemand met overschoenen en helmmuts. Hoezo kom je dan niet verzopen van het zweet thuis.
onder de 17 graden ga je mij toch ook niet zien in korte broek. Na een half uur heb ik pijn aan mijn knieën dan omdat het slecht is voor je pezen en spierenBuiten de muts voel ik me aangesproken
En nee niet verzopen van het zweet, toen ik vertrok was het 7 graden