Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent tegen alles als ik je schrijfsels hier op het forum moet geloven...Ik ben zo tegen muziek op de fiets (idem met wandelen/lopen). Die horen werkelijk geen fluit meer
Nice.
Welk wattage kom je dan gemiddeld uit en w/kg
Ik heb nu 9 races gedaan. voorlopig wel nog in stijgende lijn.

Oef wat kan een duur foutje worden.![]()
Canyon raadt na incident Van der Poel af om op nieuwe Aeroad te rijden
Canyon heeft gebruikers van zijn nieuwe Canyon Aeroad-fiets afgeraden om deze voorlopig te gebruiken. De Duitse fietsenfabrikant kwam vandaag naar aanleiding van het incident met Mathieu van der Poel in de slotfase van Le Samyn met een statement. Van der Poel zag gisteren in volle finale zijn...www.wielerflits.nl
wow![]()
(Eerder de toerist uitgangen)Met dergelijke w/kg kan je koersen bij de elite zonder contract!Momenteel haal ik 5.1 W/kg over 20 min (333w). Over wedstrijd van 45-60 min trap ik 270-310W, afhankelijk van het niveau van de wedstrijd...
Ik heb me ondertussen ook eens een e-racing team gezocht om hopelijk wat westrijden voor de Zwift Racing League Season 3 te rijden.
Decathlon? Broek wel beste zeem pakken (is niet beste maar voor te beginnen wel ok).Welke kledij, schoenen, helm en andere accessoires kunnen jullie aanraden voor een beginnende wielertoerist die niet weet of het wel een hobby voor hem is, dus er niet meteen teveel geld wil tegen smijten maar toch iets of wat deftig gerief wil.
Volgens Adri had hij met dat stuur zondag tegen een auto gereden. Dit is de reden dat ze aanraden om een carbon stuur te vervangen na een val.
In den donker zie je de lichten ipv geluidIk ben zo tegen muziek op de fiets (idem met wandelen/lopen). Die horen werkelijk geen fluit meer