Knarf
Well-known member
Volgens mij was zeker meer dan de helft e-mtb (op de 45). Ik zou eigenlijk ook zeggen 75% want ik keek soms echt op "aah toch nog iemand met een gewone fiets".Niet overdrijven he
Ik heb de 68 gereden. 20% ebikers zal ook al (veel) te hoog ingeschat zijn.
Ik vind de ebikes super. Ik jaag er mij nooit in op en het is ook niet zo dat ze me asociaal voorbijscheuren naar boven. De meeste mensen zijn gewoon vriendelijk tout court.
Als ik berichten op het internet geloof (wat ik niet doe, want die 80% hier is ook van de pot gerukt), ben ik de enige...
Het opent de sport voor zo veel meer mensen wat mij betreft alleen maar toe te juichen valt.
Het valt mij wel op. Hoe langer de afstand, des te minder e-mtb. Volgens mij omdat hun batterij zo ver niet raakt.
Daarom Volgens mij op de Millman trail (daar was ik ook) nauwelijks een e-mtb te zien.
Ik ken iemand die daar wel de 70km rijdt met e-mtb. Maar met 3 batterijen. Zijn vrouw wacht hem op aan de bevoorradingen. Maar die luxe heeft niet iedereen.
Waimes was voor mij tussen bevoorrading 1 en 2 wat te technisch. Heb daar een heel stuk gelopen en daarmee een pak volk ingehaald. En de jongste gast die bij ons was, en wel bleef fietsen helemaal terug ingelopen.
Heb daar trouwens ergens ne kom op een technische klim staan al een aantal jaar. Ook al lopend gedaan toen.
Daarnaast. Als ge ne klop van de hamer krijgt is dat volgens mij bijna altijd dat de "naft" op is. Ik eet me aan die bevoorradingen altijd serieus vol. Ook zout chips, zout koekjes, rozijnen, ....

serieus geschaafd overal en vooral de rechterknie geraakt, die bleef zitten tussen wiel en fiets en blokkeerde wat. Wel nog uitgereden, maar echt kracht zetten op die knie ging niet meer. Stappen gaat moeilijk, morgen wel naar de dokter, hopelijk niks intern geraakt. Hoofd en nek doen ook goed pijn, dus de helm heeft zijn werk ook gedaan.