Slyke
Well-known member
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield dat stond hier al van gisterenWie stuurt vochten naar wie?
Ik kies voor Kenza en Laura dan...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield dat stond hier al van gisterenWie stuurt vochten naar wie?
Ik kies voor Kenza en Laura dan...
En gij hebt Julietje bedrogen, Das Ruigen heeft die moeten troosten terwijl gij u aant amuseren waart. Ge moogt al van geluk spreken dat ik u nog twee missen gun.@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield dat stond hier al van gisteren
Ik zie altijd af als het op liefde aankomt.maar Slyke ziet wel af nu
We geraken er allemaal wel eens uit man, volhouden!Ik zie altijd af als het op liefde aankomt.
Mijn hart ligt bij iemand, ze heeft mij het gevoel dat het wederkerig zou kunnen zijn, maar klaarblijkelijk ben ik weeral niet goed genoeg dat ze voluit voor mij kiest (en helaas is dit geen zwam, maar een grote pijn die zo hard weegt de laatste tijd).
Ik stel voor dat we Hanne al naar mij overhevelen, gezien alle vrouwen die in de schoot geworpen worden van das Ruigen Das gewoon genegeerd worden, zo blijkt.
Geen assumpties Slyken ik ben geen vrouw. De mens is wss KO van proberen de oudere K3tjes te bezwangerenIk stel voor dat we Hanne al naar mij overhevelen, gezien alle vrouwen die in de schoot geworpen worden van das Ruigen Das gewoon genegeerd worden, zo blijkt.
Ik heb liefde op overschot.
Il s'en fou complètement, on dirait.Geen assumpties Slyken ik ben geen vrouw. De mens is wss KO van proberen de oudere K3tjes te bezwangeren
Stop eens met dat Fins jongenIl s'en fou complètement, on dirait.
Julie, chère Julie, je suis encore là.
Il ne faut pas croire ce Ruigen Das, il est été méchant avec toi.
Pas comme moi, je suis toujours été correct et honnête avec toi, ma belle.
Tsjechisch, correctie.Stop eens met dat Fins jongen
Hoe is het met u aarsje dan?Tsjechisch, correctie.
Al goed geïntegreerd hier.
Al 12 gang bangs achter de rug (waarvan 11x de vrouw heeft afgehaakt).
Ja, dat is een probleem want ze hebben hier geen Anusol.Hoe is het met u aarsje dan?
Wat de zwamvasie betreft :@Slyke kies maar de deadline is verstreken.
De Ruigen is nog altijd aant proberen Karen te bezwangeren, de menopauze is hem vreemd
De voorwaarde was definitief afzien van de super SEO verkiezing. Dat gebeurd dus bij dezeWat de zwamvasie betreft :
Ik heb inderdaad al een rondje K3, en incl MB's gedaan, mijne flierefluiter is er nog altijd van bekomen, van onder andere met ons Celine (8* in 1 sitting).
Ik heb in dank uw aanbod aangenomen, alleen werden er geen enkele voorwaarden aan gekoppeld, en dus een free ride. Nergens werd er een instemming gegeven nopens uw verdeel en heers politiek, maar als je mij iets gratis geeft ga ik er geen neen tegen zeggen.
![]()
![]()
Het consumeren is dus gebeurd bij dezeDe voorwaarde was definitief afzien van de super SEO verkiezing. Dat gebeurd dus bij deze

Anusol is beschikbaar via bol.com via de link van bgIk heb inderdaad al een rondje K3, en incl MB's gedaan, mijne flierefluiter is er nog altijd van bekomen, van onder andere met ons Celine haren vent (8* in 1 sitting).
Die heeft hij van kant gemaaktAnusol is beschikbaar via bol.com via de link van bg
Ge hebt vast een zeker een nieuwe job als rep van Anusol mijn gedacht??Anusol is beschikbaar via bol.com via de link van bg