De Zwam invasies

Tsjechisch, correctie.
Al goed geïntegreerd hier.

Al 12 gang bangs achter de rug (waarvan 11x de vrouw heeft afgehaakt).
Hoe is het met u aarsje dan?

@Ruigen Das als ge mij wilt maatregelen zien nemen om u een nieuwe verkiezing uit te doen lokken die komen er niet. Beslis gewoon Slyke mag geen collateral damage zijn

Ge hebt Julie, 8 K3tjes en nog een miss om te kiezen meer kan ik echt niet geven.

Ge krijgt nog tot morgen 20 uur daarna mag Slyke eerst. En als ge overmorgen 20 uur nog niet gekozen hebt word het Tanja Dexters

Laatst bewerkt:
@Slyke kies maar de deadline is verstreken.

De Ruigen is nog altijd aant proberen Karen te bezwangeren, de menopauze is hem vreemd
Wat de zwamvasie betreft :

Ik heb inderdaad al een rondje K3, en incl MB's gedaan, mijne flierefluiter is er nog altijd van bekomen, van onder andere met ons Celine (8* in 1 sitting).

Ik heb in dank uw aanbod aangenomen, alleen werden er geen enkele voorwaarden aan gekoppeld, en dus een free ride. Nergens werd er een instemming gegeven nopens uw verdeel en heers politiek, maar als je mij iets gratis geeft ga ik er geen neen tegen zeggen.

memepool-samusalo.gif

easter-funny-shrek.gif

Wat de zwamvasie betreft :

Ik heb inderdaad al een rondje K3, en incl MB's gedaan, mijne flierefluiter is er nog altijd van bekomen, van onder andere met ons Celine (8* in 1 sitting).

Ik heb in dank uw aanbod aangenomen, alleen werden er geen enkele voorwaarden aan gekoppeld, en dus een free ride. Nergens werd er een instemming gegeven nopens uw verdeel en heers politiek, maar als je mij iets gratis geeft ga ik er geen neen tegen zeggen.

memepool-samusalo.gif

easter-funny-shrek.gif
De voorwaarde was definitief afzien van de super SEO verkiezing. Dat gebeurd dus bij deze

Terug
Bovenaan