Digi Belgium

Ondertussen een tijdje Digi. Nul komma nul verschil met mobile vikings maar wel voor een derde van de prijs. Ook roaming zonder problemen. Prima dit.
MV €15/maand
30gig + onbeperkt bellen en sms’en

Doet Digi beter? Vooral dat onbeperkt bellen en sms’en is voor mij belangrijk

MV €15/maand

Ik denk dat ge de tariefplannen zelf ook wel kunt inkijken daar het er maar een enkele is.

Als je onder de 15 gig zit mobiel, is het sowieso de betere deal daar er ook onbeperkt bellen en sms'en in zit voor 5 euro.

MV €15/maand

Ja, voor €1 minder dan MV.

Je extra GB zijn maar € 0,60 éh, dus 15 GB extra is € 9. Dus 14 EUR / maand, als je al effectief 30 GB verbruikt.

Intussen zijn m'n ma & haar man overgezet van Proximus naar Digi, en heb enkele weken geleden ook al m'n testnr. overgezet, wat m'n tijdelijk abonnement zal zijn omdat ik toch verhuis buiten België.
Werkt goed, nog geen problemen tegengekomen.

Ik ben sinds een paar dagen digi klant en overschakelen ging zeer vlot (dit in tegenstelling tot Hey en Undo als vorige provider)

Op iPhone werkt vowifi en voLTE.
Wat niet werkt:
- activeren facetime
- persoonlijke hotspot

Iemand ervaring hoe dit toch aan de praat te krijgen?

Trouwens momenteel ook de goedkoopste provider voor roaming of internationaal bellen. (Vb. data in zwitserland aan 0,9 euro/gb)

Laatst bewerkt:
Bellen vanaf ons vast toestel (VoIP via OVHcloud) naar het 0451-nummer werkt sinds enkele dagen.

Ook de problemen met de Roemeense geolocatie lijken stilaan van de baan. Bij een IP-check wordt nu overal België als land getoond.

Ik heb wel gemerkt dat bij roaming de overgang terug naar Digi heel traag verloopt.

Ik ben sinds een paar dagen digi klant en overschakelen ging zeer vlot (dit in tegenstelling tot Hey en Undo als vorige provider)

Op iPhone werkt vowifi en voLTE.
Wat niet werkt:
- activeren facetime
- persoonlijke hotspot

Iemand ervaring hoe dit toch aan de praat te krijgen?

Trouwens momenteel ook de goedkoopste provider voor roaming of internationaal bellen. (Vb. data in zwitserland aan 0,9 euro/gb)
Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk > Mobieledatanetwerk.

Onder de optie Persoonlijke Hotspot moet je web ingeven als APN. De rest van de velden (gebruikersnaam en wachtwoord) laat je leeg.

Vervolgens de iPhone even herstarten en dan zou het moeten werken.

Hier nu een aantal weken digi.

Roaming werkt niet, heb hiervoor al gebeld maar ze gingen terugbellen. Als ik in Nederland ben heb ik helemaal geen ontvangst meer, dus niet enkel data gewoon geen verbinding met een mobiel netwerk.

Instellingen staan volgens mij goed, bij MV had ik dit probleem niet.

Hier nu een aantal weken digi.

Roaming werkt niet, heb hiervoor al gebeld maar ze gingen terugbellen. Als ik in Nederland ben heb ik helemaal geen ontvangst meer, dus niet enkel data gewoon geen verbinding met een mobiel netwerk.

Instellingen staan volgens mij goed, bij MV had ik dit probleem niet.

Heb je de installatiegids goed gevolg? Ik ben regelmatig in het buitenland en heb overal roaming. Op sommige telefoons moet je handmatig je netwerk selecteren in het buitenland

Terug
Bovenaan