Misschien wel de belangrijkste reden om nieuwe spelers zoals DIGI op de markt te brengen. Plotseling kunnen ze allemaal een heel stuk voordeligere formules aanbieden. Het zijn toch de grootste dieven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MV €15/maandOndertussen een tijdje Digi. Nul komma nul verschil met mobile vikings maar wel voor een derde van de prijs. Ook roaming zonder problemen. Prima dit.
Ik denk dat ge de tariefplannen zelf ook wel kunt inkijken daar het er maar een enkele is.MV €15/maand
30gig + onbeperkt bellen en sms’en
Doet Digi beter? Vooral dat onbeperkt bellen en sms’en is voor mij belangrijk
Ik kan enkel die deal van €5 bekijkenIk denk dat ge de tariefplannen zelf ook wel kunt inkijken daar het er maar een enkele is.

Zoals gezegd is dat het enige.Ik kan enkel die deal van €5 bekijken![]()
Ja, voor €1 minder dan MV.MV €15/maand
30gig + onbeperkt bellen en sms’en
Doet Digi beter? Vooral dat onbeperkt bellen en sms’en is voor mij belangrijk
Er komen wel meer. Wanneer is de vraag.Serieus? Dat wist ik helemaal niet.
Damn![]()
Sedert bijna 1 week bij Digi en voor mij geen enkel verschil met Mobile Vikings.Al ervaringen met digi ? Zou voor ons al snel 60€ per maand schelen 3 sim kaarten.
Ik kom wel van telenet, ik twijfel wel beetje.Sedert bijna 1 week bij Digi en voor mij geen enkel verschil met Mobile Vikings.
Tevreden dus, heb jarenlang 15€ per maand betaald en nu 5€.
Tevreden...
Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk > Mobieledatanetwerk.Ik ben sinds een paar dagen digi klant en overschakelen ging zeer vlot (dit in tegenstelling tot Hey en Undo als vorige provider)
Op iPhone werkt vowifi en voLTE.
Wat niet werkt:
- activeren facetime
- persoonlijke hotspot
Iemand ervaring hoe dit toch aan de praat te krijgen?
Trouwens momenteel ook de goedkoopste provider voor roaming of internationaal bellen. (Vb. data in zwitserland aan 0,9 euro/gb)
Hier nu een aantal weken digi.
Roaming werkt niet, heb hiervoor al gebeld maar ze gingen terugbellen. Als ik in Nederland ben heb ik helemaal geen ontvangst meer, dus niet enkel data gewoon geen verbinding met een mobiel netwerk.
Instellingen staan volgens mij goed, bij MV had ik dit probleem niet.