Zal idd wel wat afhangen van de locatie, maar ik heb met Proximus eigenlijk nergens problemen. Thuis goed kunnen bellen is natuurlijk het belangrijkste, maar met Proximus weet je dat je eigenlijk praktisch overal goed bereikbaar bent. Orange is nog redelijk qua ontvangst, Telenet/Base vind ik dramatisch op sommige plaatsen. Vooral in winkels heb ik vaak geen of slecht bereik, terwijl dat met Proximus & Orange totaal geen problemen geeft. Snel prijzen vergelijken als je in een winkel staat zit er dus niet in.
Qua betrouwbaarheid en bereikbaarheid is het naar mijn ervaring (op de locaties waar ik vaak kom he, geen idee hoe het bvb in de Ardennen zit):
1. Proximus (nooit enige problemen)
2/3. Orange (soms komen oproepen gewoon niet binnen en krijg je zelfs achteraf geen melding. De andere kant krijgt "telefoonnummer is niet beschikbaar/in gebruik" o.i.d.)
2/3. Telenet/Base (vaak slecht bereik in gebouwen)
4. Digi (het ene probleem na het andere, totaal onbetrouwbaar)
Bij Digi kunnen het uiteraard nog kinderziektes zijn, maar we moeten toch al weer een paar jaar verder zijn voor ik er durf naar over te schakelen. En ze moeten voicemail toevoegen. Zonder voicemail is het sowieso geen optie voor mij.