Dit is letterlijk zwam

DiffieHM

Well-known member
Dit is letterlijk zwam:

20140921-Zwam-en-Slak-004.jpg

Oei; ik had thans letterlijk niet door dat het woord letterlijk letterlijk in al die quotes voorkomt:

Ik erger mij ook vaak aan het te pas en te onpas gebruik van het woord "letterlijk", gewoon om ergens de nadruk op te leggen. Terwijl dat niets met letterlijk of figuurlijk te maken heeft.

En nu heb ik mij er zelf schuldig aan gemaakt blijkbaar. Shame on me en ik zal het nooit meer doen!

Ik erger mij ook vaak aan het te pas en te onpas gebruik van het woord "letterlijk", gewoon om ergens de nadruk op te leggen. Terwijl dat niets met letterlijk of figuurlijk te maken heeft.

En nu heb ik mij er zelf schuldig aan gemaakt blijkbaar. Shame on me en ik zal het nooit meer doen!
Zoals aan letterlijk alles waar ge u aan ergert? :unsure:

Ach het is al zo erg dat letterlijk ook figuurlijk betekent omdat mensen te dom zijn.

Terug
Bovenaan