Domme vraag maar belangrijk

Squidward

Well-known member
Is tellend van en met 2 april tot en met 30 april 30 dagen? Ik tel er al vijf keer maar 29. Volgens mij zijn het er echt maar 29?

Ja ik weet het is een domme vraag maar ik was aan de chat met Spotify. Ik heb 1 maand premium gekocht, vandaag en deze loopt volgens hen af op 30 april maar dat is geen maand. De customer service chat ging het nog eens tellen 11 minuten terug maar ik hoor hem niet meer. Het is niet dat ik daarvoor Spotify ga laten vallen maar het viel mij op en ik dacht ‘tiens, ik vraag het eens na’

Ja ik weet het is een domme vraag maar ik was aan de chat met Spotify. Ik heb 1 maand premium gekocht, vandaag en deze loopt volgens hen af op 30 april maar dat is geen maand. De customer service chat ging het nog eens tellen 11 minuten terug maar ik hoor hem niet meer. Het is niet dat ik daarvoor Spotify ga laten vallen maar het viel mij op en ik dacht ‘tiens, ik vraag het eens na’
wacht maar tot ge een maand in februari koopt :unsure:

Nee het is niet van levensbelang, ik wou gewoon weten of ik gelijk had. Heel wat jaren terug had Telenet ook zo een gewoonte ‘een maand gratis toegang tot films’ alleen was dat gewoon tot het einde van de maand dat je intekende. Was dat de 17e, dikke pech want de 30e was het finito. Tel al die verkochte kaartjes samen waar de 30 dagen er geen 30 zijn en het kan toch tellen denk ik.

Als forumgebruiker je post leuk vindt is dat meestal teken dat je beter nog eens nadenkt over je post.

Terug
Bovenaan