famtam
Well-known member
Een intrigerende serie.
In ‘Dood spoor’ echoot in elke grap een tragedie
Paul Notelteirs zet de blik op oneindig. Vandaag: Dood spoor.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aflevering 3 vond ik ook wel goed, vooral de bedscène.Aflevering twee vond ik veruit de minste. Acteerprestaties van Ward Kerremans irriteerden mij die aflevering ook het meest met idd veel cringe moppen.
In de loop van aflevering drie (denk ik) krikken ze het niveau terug op.
Op GoPlay werkt het wel nog.gisteren werd de eerste aflevering uitgezonden op playgo, zie ik dat nu goed, dat je dit dus niet meer kunt herbekijken op de website van playgo? man man...
ja, ik zie het nu ook, deze ochtend werkte het echter nietOp GoPlay werkt het wel nog.
![]()
Dood Spoor - S1 - Aflevering 1 online kijken
Met De Laatste Groet en zijn speciale gave maakt Ed Bex een portret van overledenen. Wanneer inspecteur Adams hem inschakelt bij een moordonderzoek wordt zijn rustige leven compleet overhoop gehaald.www.goplay.be
Toch wat 'frisse' gezichten als Elise Schaap, Ward Kerremans en Marjan De Schutter?1e aflevering gezien, de rest mag hier in spoiler tags want nog niet op televisie
Leuk, maar alweer diezelfde pool van Vlaamse acteurs. Hebben wij nu echt geen andere talenten? Het zijn altijd dezelfde namen *zucht
Over wie heb je het dan? Enkel Peter VDB is toch een veelgezien gezicht in deze serie... Al de rest zie je zeer weinig, ik kende er weinigen van. Gene Bervoets en Sien Eggers kan je nog over discussiëren maar die komen amper in beeld.Leuk, maar alweer diezelfde pool van Vlaamse acteurs. Hebben wij nu echt geen andere talenten? Het zijn altijd dezelfde namen *zucht
Zit nu aan aflevering 5, en wel blij dat ik ben blijven kijken. Een paar heel mooie scènes en verhaallijnen in aflevering 3 en 5.Aflevering twee vond ik veruit de minste. Acteerprestaties van Ward Kerremans irriteerden mij die aflevering ook het meest met idd veel cringe moppen.
In de loop van aflevering drie (denk ik) krikken ze het niveau terug op.