Dood Spoor (Play4 / Streamz)

famtam

Well-known member
1739910350388.jpeg
Dood spoor.

Een intrigerende serie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dood Spoor is al de moeite omdat Peter Van den Begin de hoofdrol heeft. Dat is zonder twijfel één van de strafste acteurs die we hier hebben lopen.

Ik vind dat we ooit een soort Vlaamse Heat moeten krijgen met Van den Begin en Johan Heldenbergh...het zou acteervonken opleveren.

Kijk hier ook erg naar uit, zeker wetende uit welke hoed dit komt. Malin Gozin kan weinig verkeerd doen. Zal het wel wekelijks op Play volgen

Aflevering twee vond ik veruit de minste. Acteerprestaties van Ward Kerremans irriteerden mij die aflevering ook het meest met idd veel cringe moppen.
In de loop van aflevering drie (denk ik) krikken ze het niveau terug op.

Aflevering twee vond ik veruit de minste. Acteerprestaties van Ward Kerremans irriteerden mij die aflevering ook het meest met idd veel cringe moppen.
Aflevering 3 vond ik ook wel goed, vooral de bedscène.

Stoor mij wel wat aan die zoon. Vind dat maar een slechte acteur. En blijkbaar moet die ook iets trans voorstellen?

Misschien gewoon een betere acteur gecast …

Ik ben wel fan van de reeks. Leuke acteurs en een origineel script.

Alleen het open einde vond ik niks. Van mij hadden ze het mogen afmaken.

gisteren werd de eerste aflevering uitgezonden op playgo, zie ik dat nu goed, dat je dit dus niet meer kunt herbekijken op de website van playgo? man man...

Uitgekeken.

De serie roept om een vervolg.
Drie fabuleuze ster-acteurs + het absurdistische dragen de hele zaak. Ik vind De Roo als actrice wel niet bijzonder, maar okee voldoende.

Komt er een vervolg? De kleine Vlaamse markt indachtig ....Ik vrees van niet. Ik denk ook niet dat je dit succesvol aan de Hollanders gaat verkopen. Toch weer teveel dialect.

gisteren werd de eerste aflevering uitgezonden op playgo, zie ik dat nu goed, dat je dit dus niet meer kunt herbekijken op de website van playgo? man man...
Op GoPlay werkt het wel nog.

1e aflevering gezien, de rest mag hier in spoiler tags want nog niet op televisie

Leuk, maar alweer diezelfde pool van Vlaamse acteurs. Hebben wij nu echt geen andere talenten? Het zijn altijd dezelfde namen *zucht

1e aflevering gezien, de rest mag hier in spoiler tags want nog niet op televisie

Leuk, maar alweer diezelfde pool van Vlaamse acteurs. Hebben wij nu echt geen andere talenten? Het zijn altijd dezelfde namen *zucht
Toch wat 'frisse' gezichten als Elise Schaap, Ward Kerremans en Marjan De Schutter?

ja dat wel (godzijdank) misschien ben ik die andere acteurs gewoon beu gezien, dat kan ook

het lijkt alsof niemand anders die kunnen vervangen, wat ik betwijfel
de performance van Sien Eggers en Gene Bervoets bv

Over wie heb je het dan? Enkel Peter VDB is toch een veelgezien gezicht in deze serie... Al de rest zie je zeer weinig, ik kende er weinigen van. Gene Bervoets en Sien Eggers kan je nog over discussiëren maar die komen amper in beeld.

Elk land heeft zijn topacteurs. En die pakken dus de voornaamste rollen. Logisch. Ward en Peter zitten in de Vlaamse top ja. Schaap is misschien niet de absolute top in NL maar zit daar wel dicht tegenaan.

Zit nu aan aflevering 5, en wel blij dat ik ben blijven kijken. Een paar heel mooie scènes en verhaallijnen in aflevering 3 en 5.

Ook echt goed gemaakt. Zo jammer van die slechte moppenschrijvers en slecht gecaste zoon.

Bon. Uitgekeken. Einde was ok. Zonder meer. Heel mooi gemaakt, ok gecast.

Onnodig transgender gegeven voor een slecht gecaste acteur. Te vaak flauw geschreven moppen. Waren de 2 zaken waar ik mij aan stoorde.

Maar wel het bekijken waard, maar komt nog niet aan de enkels van pakweg Putain of 1985 voor mij.

Slappe reeks. Had zoveel meer in kunnen zitten. Vreselijk slechte meppen en ik begrijp niet waarom die overdreven typetjes er moeten inzitten. Jaja we get it. De politieagent is though guy and de lijkschouwer is strong and independent..

Terug
Bovenaan