Slyke
Well-known member
Een vriendin gezocht.En wat heb je daarvoor moeten doen?
Synchroon laten meekreunen.
En het is gestopt.
Of zou dat tijdloos gekreun er toch nog altijd zijn dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vriendin gezocht.En wat heb je daarvoor moeten doen?
Een vriendin gezocht.
Synchroon laten meekreunen.
En het is gestopt.
Of zou dat tijdloos gekreun er toch nog altijd zijn dan?
Bel nekeer om raad naar Q music mss??Het geluid is terug.
Wel veel last van mollen de laatste tijd in de tuin, zou er een verband kunnen zijn?
Q is mij niet bekend, is dat een hulpmiddel om te pissen tegen combi's ofzo?Bel nekeer om raad naar Q music mss??
Ik kende het ook ni ze, ge moet daar gewoon naar bellen...Q is mij niet bekend, is dat een hulpmiddel om te pissen tegen combi's ofzo?
Enkel vertrouwd hier met StuBru, Radio 1 en (kunstgrassen) Willy.
Heel uitzonderlijk eens een Radio Paradise.
Die mollen graven tunnels en dat geluid komt daardoor via echo's. Gewoon de tunnels doorkruipen tot aan het andere eind. Eens daar aangekomen wordt de bron wel duidelijk.Het geluid is terug.
Wel veel last van mollen de laatste tijd in de tuin, zou er een verband kunnen zijn?
Zeker en vast dat het niet daaruit komt.Zeker dat het geluid niet uit uw poepenholleke komt?
Steek er een butplug in, mss dempt het dan wat.
Bellen, en wat gebeurt er dan?Ik kende het ook ni ze, ge moet daar gewoon naar bellen...
Dan moet ge twee kere bellen, ene keer naar Q music en ene keer naar Hot Marijke als ge van uw gekreun vanaf wilt zijn...Bellen, en wat gebeurt er dan?
Luisteren die dan mee naar mijn gekreun?
Eens ge bij haar een vrijbewijs gehaald hebt hoort ge dat niet meer. Of het dat waard is is een andere zaakDan moet ge twee kere bellen, ene keer naar Q music en ene keer naar Hot Marijke als ge van uw gekreun vanaf wilt zijn...
Ge lacht, ik heb da nog gehad, een papieren vrijbewijs, ergens Flanders expo nogEens ge bij haar een vrijbewijs gehaald hebt hoort ge dat niet meer. Of het dat waard is is een andere zaak
Ze biedt nu zelf cursussen aan om zoiets te verdienen. Dus zijt blij dat ge het zo kreeg anderen hebben daarvoor afgezien.Ge lacht, ik heb da nog gehad, een papieren vrijbewijs, ergens Flanders expo nog
![]()
Dat is zo uit de periode dat ze hun vrijbewijzen gratis konden afhalen bij de gemeente (of Flanders Expo) door ne keer zelf te trekken.Ze biedt nu zelf cursussen aan om zoiets te verdienen. Dus zijt blij dat ge het zo kreeg anderen hebben daarvoor afgezien.
Hoe ben je het kwijt geraakt? Te snel gereden?Ge lacht, ik heb da nog gehad, een papieren vrijbewijs, ergens Flanders expo nog
![]()
Door het rood gereden.Hoe ben je het kwijt geraakt? Te snel gereden?
Idd, Te snel Zijn eh...Hoe ben je het kwijt geraakt? Te snel gereden?
Ergens in gereden waar hij niet mocht.Door het rood gereden.