Easy question

Philharmoniker

Active member
Als ik met men dikke bmw van de Aldi achteruit rijd.. "En zeer belangerijk in deze vraag" ... ik draai men kop richting achterruit. Rijd ik dan eigenlijk niet vooruit?

Ben al 48 jaar met deze puzzel bezig. 😭

Als ik met men dikke bmw van de Aldi achteruit rijd.. "En zeer belangerijk in deze vraag" ... ik draai men kop richting achterruit. Rijd ik dan eigenlijk niet vooruit?

Ben al 48 jaar met deze puzzel bezig. 😭
3a9e73d512159a860e8056289480d868.gif

Man man, dat is wel geen simpele vraag voor mij, gaat mijn petje te boven.

Easy question staat er dan nog in de titel...

Als ge in haar achterkant rijdt en ge draait uw kop richting achteruit, zit ge dan in haar voorkant?

Het antwoord op deze vraag is uw antwoord.

Of dat dan met een dikke in den Aldi is is minder relevant.

Ik heb de vraag gesteld aan ChatGPT.

Het is een kwestie van perceptie en hij beschouwt het als een filosofische vraag.
Wat voor jou vooruit betekent is misschien voor iemand anders achteruit en vice versa.
Dus achteruit met de geit, AI weet alles!

Ik heb de vraag gesteld aan ChatGPT.

Het is een kwestie van perceptie en hij beschouwt het als een filosofische vraag.
Wat voor jou vooruit betekent is misschien voor iemand anders achteruit en vice versa.
Dus achteruit met de geit, AI weet alles!
Zoveel elektriciteit verbruikt voor een easy question.

Simpele zielen hier zenne...

Ge rijdt achteruit omdat ge door uw achterruit kijkt. Ofwel door uw hoofd te draaien ofwel door in uw achterruitkijkspiegel achteruit te kijken.
Vooruit kijk je door de voorruit, en dus nooit via de achterruit. Je kunt wel vooruit door de achterruit kijken, maar dan kijk je nog steeds vooruit.

Minder aan uwen boecht zitten.

Terug
Bovenaan