cege
Well-known member
Allemaal goed en wel in theorie maar lijkt mik de dag van vandaag niet zo simpel om nog een goede schrijnwerker te vinden die én correcte prijzen hanteert én niet overbevraagd is? Als dat oriksverschil met een keukenfirma zo groot is (cfr. post van @cege ), dan springt iedereen daar toch op?
Maar iedereen springt daar toch op ?
Hier in de buurt, in het hol van Pluto, weet ik al uit mijn hoofd 3 grote keukenwinkels zijn van zelfstandigen in een straal van 5km. Ga ik 10-15km ver, dan zit ik op de A12 en heb ik een Dovy, een Ikea, een DSM en nog een hele hoop lokale keukenboeren.
Dien die onze keuken geinstalleerd heeft, die heeft ook onze inbouwkasten op maat gedaan. Dat zijn grotendeels dezelfde kasten (zelfde leverancier) maar andere schuiven/deuren. Die zit daar zelf mee te lachen. "Deze kast kost 1000 euro om kleren in te hangen maar 2000 euro als hij in een keuken staat". Als hij onze keuken aan het tekenen was, zei hij af en toe 'dat moet je niet doen, dat is voor mensen van Brasschaat' of 'ja, je kunt ABC doen, maar dat krijg ik waarschijnlijk niet aan je verkocht, in Antwerpen Zuid lukt dat wel'. Dus go figure hoe ze je daar rondfietsen...

)