Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben 7 lades in onze keuken. 25 is niet praktisch, da's overkill. Geen wonder dat je dan kasten nodig hebt die 65-70 diep zijn en een stuk hoger om alles weg te krijgen.Vraag eens prijs voor zaken zoals:
Best praktische dingen die helaas een bom geld kosten
- 25 lades ofzo - geen kasten onderaan, ook niet onder pompbak
- Kasten van 65-70cm diep, met lades die 1cm minder diep zijn
- Een dampkap 3000m3/h op 2m hoogte die je amper hoort
- Bovenkasten tot op 20cm van plafond + afwerking tot tegen plafond
- …
25 lades? We hebben er 7 in ons eiland en dat is cava voor de meest gebruikte dingen.
Daarnaast hebben we nog 4 lage kasten (omder pompbak + 2 gewone) in dat eiland (3,25x1,2m).
Voor de rest een kastenwand van 8 kasten van vloer tot 2,4m waarvan de meest linkse de grote frigo bevat en er zitten nog 2 ovens in.
Geen idee van de prijs, ze stond er al in.
De dampkap die er hangt is er eentje van bijna 2000€, daar heb ik de factuur van.
Wij hebben 7 lades in onze keuken. 25 is niet praktisch, da's overkill. Geen wonder dat je dan kasten nodig hebt die 65-70 diep zijn en een stuk hoger om alles weg te krijgen.
en sorry, 3000m³/h, dat is bijna 5 keer zoveel wat men standaard aanraadt. Tenzij je echt een zware liefhebber bent, is dat ook gigantische overkill.
+ anders is het toch maar verloren ruimte.
Toevallig bijna identiek hierMaatkeuken offerte (schrijnwerker)
28k voor het maatwerk (vineer, kolomkasten, lades, eiland met lades
5,3k voor het tablet (dekton)
10,2k voor de toestellen (allemaal ATAG)
Dus +-45k voor de volledige keuken, het is een grote keuken ook.
maar als ik me de beschrijving van jouw keuken herinner ook gelijkaardig qua project. Vergelijken is altijd lastig maar de prijzen lijken me wel best correct.
Als ik die prijzen hier zie ben ik blij met mijn ikea keuken
Mooie kastenwanden van vloer tot plafond en een eiland van 4x1,2 meter waar we dan wel een graniet tablet hebben opgelegd, tablet heeft ong evenveel gekost als de keuken.
Maar keuken van 10k ziet er toch ook vlot 25-30k uit. Natuurlijk 7 jaar geleden nog een andere tijd ook.
En over de keukenkasten van ikea valt eigenljik helemaal niet te klagen, die scharnieren en laderails zijn zeer goed imo.
Als ik die prijzen hier zie ben ik blij met mijn ikea keuken
Mooie kastenwanden van vloer tot plafond en een eiland van 4x1,2 meter waar we dan wel een graniet tablet hebben opgelegd, tablet heeft ong evenveel gekost als de keuken.
Maar keuken van 10k ziet er toch ook vlot 25-30k uit. Natuurlijk 7 jaar geleden nog een andere tijd ook.
En over de keukenkasten van ikea valt eigenljik helemaal niet te klagen, die scharnieren en laderails zijn zeer goed imo.
Voor wat hoort wat hé. Op het eerste zicht lijkt dat misschien allemaal hetzelfde maar let op met het vergelijken van een (bv. IKEA) keuken in spaanplaat bedekt met kunststoffolie, met een met houtfineer afgewerkte MDF keuken. Om het dan nog niet te hebben over vol hout.Als ik die prijzen hier zie ben ik blij met mijn ikea keuken
Inderdaad, hier was het verschil tussen laminaat of fineer iets van een €2500. Na het zien (en voelen) van beide opties was die fineer voor ons een nobrainer. Terwijl het misschien voor anderen gewoon overbodig is.Voor wat hoort wat hé. Op het eerste zicht lijkt dat misschien allemaal hetzelfde maar let op met het vergelijken van een (bv. IKEA) keuken in spaanplaat bedekt met kunststoffolie, met een met houtfineer afgewerkte MDF keuken. Om het dan nog niet te hebben over vol hout.
MDF is duurzamer, steviger en voelt duidelijk ook zwaarder aan. Het houtfineer geeft dan weer een subtiel ander gevoel dat toch weer bijdraagt aan het algemene 'luxe'-gevoel.
Want ja dat is het natuurlijk ook he, luxe, gevoel, voorkeuren. Bij me thuis hebben we ook 20 jaar gedaan met een zelf in elkaar geknutselde IKEA keuken en dat was een schitterend ding.
Het is maar net wat je wil en wat je er aan wil geven. Ik ga sowieso ook nog de vergelijking maken met afwerking in laminaat - iets duurzamer, goedkoper, maar tegelijk ook minder authentiek.
IS dat tablet uit 1 stuk? Want mij hebben ze altijd gezegd dat het max 3.25mx1.2m was. Maar ik heb composiet, bij graniet is dat mss anders.
Ik heb nog 1,5m aan 1 kant en 2m plaats over aan de andere kant, dus het zou wel wat groter kunnen de volgende keer,

Nu ik er aan denk zal het eerder 3 meter zijn dan 4 meter. Beetje te groot in geschat![]()