Ja want een ETF op 1 jaar nemen is inderdaad heel vergelijkbaar en even verstandig als de staatsbon.. :-/.Sinds je kan intekenen op de staatsbon is de s&p 500 al meer gestegen dan het rendement van de staatsbon![]()
Appelen, peren
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja want een ETF op 1 jaar nemen is inderdaad heel vergelijkbaar en even verstandig als de staatsbon.. :-/.Sinds je kan intekenen op de staatsbon is de s&p 500 al meer gestegen dan het rendement van de staatsbon![]()
Nee, daarvoor moet je op kantoor zijn. Heb het zelf gedaan, ging heel vlot als bestaande klant.Toch ook maar ingetekend via de website van 't agentschap. Ging verrassend makkelijk eigenlijk.
Heb eerst nog zitten kijken naar die nieuwe termijnrekening van Axa (omdat ik er klant ben), maar vond er nergens info over, enkel in nieuwsartikels. Ging dat niet gewoon mogelijk zijn via homebanking?
Shocker, geld lenen kost geld...Dat zullen we volgend jaar weten
Als ze dan alles aan veel hogere rentes moeten gaan lenen wss niet![]()
Neen. Het enige reëele risico is dat het rendement iets lager kan uitvallen dan nu wordt voorgehouden.Geen zin om heel het topic te lezen. Wat is het risico van deze staatsbon? Centen kwijt?
Wat is daar lollig aan?Zou wel lollig zijn als de RvS dat wetsontwerp voor 15% RV naar de prullenbak stuurt. Wat dan?
Heb je dit gedaan via uw gsm app of via online bankieren op de PC ?Argenta
Limiet om vandaag nog over te schrijven via internetbankieren
Nog toegelaten vandaag (nadat ik deze verhoogd heb)
20.000,00 EUR
10000 EUR --> Fout. Gelieve de klantendienst te contacteren. Right ..
Zit daar een batchverwerking achter? Anders probeer ik morgen nog eens.
Beiden al geprobeerd. Het lukt bij allebei niet.Heb je dit gedaan via uw gsm app of via online bankieren op de PC ?
Bij mij kon ik de overschrijving via gsm app niet doen terwijl het geen enkel probleem was via de website. Mogelijks dat men daar nog een aparte limiet voorzien heeft. Al was dat wel ing.
Dat is bij wijze van spreken een nieuw setje merkkledij ofzo.Mja, als je er 200k hebt in steken. Dan is dat 5620.Ik vind eigenlijk dat er hier opvallend veel 'reclame' voor wordt gemaakt in de media.
En ik denk dan ook altijd: stel dat ik hier 10.000 EUR in steek. Dan heb ik over een jaar 271 EUR verdiend (netto).
Eigenlijk is dat geen significant bedragDat is bij wijze van spreken een nieuw setje merkkledij ofzo.
(ik begrijp uiteraard ook wel waarom het interessant is, maar ik ben gewoon te lui denk ik)
Ik vind eigenlijk dat er hier opvallend veel 'reclame' voor wordt gemaakt in de media.
En ik denk dan ook altijd: stel dat ik hier 10.000 EUR in steek. Dan heb ik over een jaar 271 EUR verdiend (netto).
Eigenlijk is dat geen significant bedragDat is bij wijze van spreken een nieuw setje merkkledij ofzo.
(ik begrijp uiteraard ook wel waarom het interessant is, maar ik ben gewoon te lui denk ik)
Of nog beter, 45 durums met fetaHeb je die 10k niet nodig is het easy 271. Eens gaan eten in sterrenrestaurant ofzo.

Verdorie, dat beeld verschijnt nu zo visueel voor mij.Of nog beter, 45 durums met feta![]()
Dan toch wel samoerai van Vandemoortele mag ik hopen, ipv D&L. Dan blijven we nog wat ontopicVerdorie, dat beeld verschijnt nu zo visueel voor mij.
Het benadert wel mijn idee van een hemel, mits aangevuld met een grote pot samuraisaus geserveerd door Paris Hilton.
Ik heb een licht voorgevoel dat dit offtopic is met betrekking tot een staatsobligatie.

Als de overheid 10 miljard aan 3.6% nodig heeft en ze halen nu bvb 11 miljard op aan 3.3%. In het eerste geval betalen ze volgend jaar 360 miljoen aan rente. In het tweede geval betalen ze volgend jaar 363 miljoen aan rente.Al begrijp ik niet hoe de overheid gejost kan zijn indien we 10 miljard moesten ophalen aan 3.6% en ze die nu ophalen aan 3.3%. Die 0.3% steken ze dan toch in hun zakken.
, juist ja.
. Vooral dat eerste belooft nu al de investering van men leven te worden
.