Éénjarige staatsbon

gratis onderwijs en gezondheidszorg.
De waarheid in al je optimisme niet uit het oog verliezen eh ;). Goedkoop ja, maar absoluut niet gratis.
En ik geloof nog steeds dat Belgen bij de rijksten van de wereld horen ondanks de overheid. Niet dankzij.
Maar het is inderdaad niet zo negatief als onze media vaak wilt schetsen.

De waarheid in al je optimisme niet uit het oog verliezen eh ;). Goedkoop ja, maar absoluut niet gratis.
En ik geloof nog steeds dat Belgen bij de rijksten van de wereld horen ondanks de overheid. Niet dankzij.
Maar het is inderdaad niet zo negatief als onze media vaak wilt schetsen.
Ze sparen veel omdat ze niet op de overheid kunnen rekenen voor oa pensioen

Eerder dus rijk wegens wantrouwen 😉

Mijn moeder heeft 2700 netto pensioen.
Hoewel ze ook heel haar actieve leven zat te leuteren 'dat ze niet op haar pensioen ging moeten rekenen'.

Rijk is rijk.
Ambtenaren tellen we niet mee

Met een baksteen koop je geen eten
Trouwens als we de schuld die elke Belg heeft via de staatsschuld er af trekken dan schiet er bij velen niets meer over

Die website van het grootboek, doet me terugdenken aan mijn eerste gebruik van het internet eind jaren 90. Welke overbetaalde IT-consultant heeft die gemaakt?

Uiteindelijk gekozen voor KBC-live, vriendelijke dame, amper 5 minuten werk om in te tekenen (+de 7 minuten wachttijd aan telefoon).

Net wat geld bij Argenta geparkeerd. Twas bandwerk in het kantoor. 5 minuten wachten en 3 minuten binnen. Was content dat we het praatje over het weer of over "superinteressante fondsen" konden overslaan deze keer.

Uiteindelijk termijnrekening geopend bij nibc, ik had daar al eerder dit jaar geld op een gertrouwheidsrekening gezet dus was letterlijk 2 secondjes werk ipv eerst alles terug overschrijven naar kbc en dan naar de staat met alle nodige limieten etc.

Bij Bolero zijn er 25 euro kosten per schijf van 10.000 euro voor obligaties op de secundaire markt. Iemand een alternatief?
Ik heb ook een account bij Lynx, maar daar kan ik blijkbaar die duitse staatsbon niet aankopen
Mag ik deze vraag nog eens herhalen? Ik ben echt een beginner als het gaat over beleggen

Terug
Bovenaan