EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
KDB en E Hazard niet op veld tijdens open gedeelte van de training.

Voorbode of strategie om geheim te houden?
Het kan zijn dat ze niet zullen spelen, maar Martinez is op vlak van mist spuiten wel een goeie trainer.
De kans dat je vandaag tijdens de training Hazard en/of Debruyne zag zien staan was gewoon nihil hoor.
(maar dat wist je zelf al wel ;))

Ik hoop niet dat ze na 5 minuten zeggen dat het niet meer gaat, dan.
Als Kevin speelt dan zal dit met een ingepakte enkel zijn. Die gaat echt niet spelen als hij weet dat het maar 5 minuten zal gaan.

Misschien dat beiden één helft gaan meespelen?

Laatst bewerkt:
Her is van moeten. Als we voorbij Italië geraken, nadat we ook al Portugal klopten, is het EK zonder meer geslaagd. Dan kan je al niet meer van een mislukking spreken. Martinez zal absoluut met zijn sterkste ploeg starten. En dat is met Hazard en De Bruyne, desnoods met inspuiting.

Ik denk inderdaad dat dit een meesterlijke tactische zet is. Anders hadden we al lang een medische update gehad. KDB speelt met tape/inspuiting en bij mijn weten heb ik nog nergens gelezen dat Eden 6 double cheeseburgers is gaan halen bij den drive-in, dus die neemt het ook nog serieus voorlopig.

Bij Real Madrid zullen ze ook hopen dat Hazard zo lang mogelijk in het tornooi blijft. Elke week activiteit is toch weer ne kilo minder dat hij meepakt naar de eerste training daar.

Ik denk inderdaad dat dit een meesterlijke tactische zet is. Anders hadden we al lang een medische update gehad. KDB speelt met tape/inspuiting en bij mijn weten heb ik nog nergens gelezen dat Eden 6 double cheeseburgers is gaan halen bij den drive-in, dus die neemt het ook nog serieus voorlopig.

Bij Real Madrid zullen ze ook hopen dat Hazard zo lang mogelijk in het tornooi blijft. Elke week activiteit is toch weer ne kilo minder dat hij meepakt naar de eerste training daar.

Wel Italië gaat met 4 scenario's rekening moeten houden : 1 met KDB en EH, 1 met KDB zonder EH, 1 met EH en zonder KDB en 1 zonder hen.
Geen idee hoe het hun spel gaat veranderen.
Volgens mij hebben ze het meeste bang van Lukaku.

Real Madrid gaat inderdaad blij zijn als Eden weer z'n vorm haalt maar niet als hij een blessure oploopt :)

Her is van moeten. Als we voorbij Italië geraken, nadat we ook al Portugal klopten, is het EK zonder meer geslaagd. Dan kan je al niet meer van een mislukking spreken. Martinez zal absoluut met zijn sterkste ploeg starten. En dat is met Hazard en De Bruyne, desnoods met inspuiting.
Mee eens, als we Italië kloppen is het EK voor mij ook al geslaagd.
En als we verliezen hoop ik dat het extreem nipt zal zijn :p Geen droge 2-0 op ons doos ofzo.

Nu ook niet overdrijven he :unsure:
Gewoon een truukje van de foor... maar met al die gesloten trainingen ben ik wel benieuwd wat Martinez van plan is.

Ik hoop echt dat minstens KDB aan de aftrap staat, anders zie ik het maar somber in. Afwachten maar heb wel het gevoel dat hij gaat kunnen spelen.

T'is alweer officieel. De doelstellingen van de Bobo's was minstens de kwartfinales halen. Martinez heeft dat doel bereikt, dus hij blijft gewoon de bondscoach tot na het WK ongeacht winst of verlies vrijdag.

Nu ja, ik zie zowiezo géén vrije coaches die het beter zouden doen. (Lees: die ze kunnen betalen, en als ze Martinez ontslaan moeten ze een ontslagvergoeding betalen)

T'is alweer officieel. De doelstellingen van de Bobo's was minstens de kwartfinales halen. Martinez heeft dat doel bereikt, dus hij blijft gewoon de bondscoach tot na het WK ongeacht winst of verlies vrijdag.

Nu ja, ik zie zowiezo géén vrije coaches die het beter zouden doen. (Lees: die ze kunnen betalen, en als ze Martinez ontslaan moeten ze een ontslagvergoeding betalen)
Zijn er dan veel coaches op dit EK waar je jaloers op bent en liever zou zien dan Martinez?

Hjulmand is een topper, maar zal als jonge coach wel ergens bij een club worden opgepikt de komende jaren. Verder zie ik enkel nog Mancini en Luis Enrique die ik wel bij ons wil zien.

Als je ziet waarmee Frankrijk en Portugal aantreden, ben ik niet ontevreden met Martinez, zeker als je ziet welk werk hij allemaal voor de bond heeft geleverd, en hoe hij ook toekomstgericht werkt.

Als Martinez vertrekt hou ik mijn hart vast wat er in de plaats komt. Op Preudhomme zit ik alvast niet te wachten.

Vind het ook wel logisch dat Martinez blijft voor het komend WK.
De spelers hebben hem precies graag, er is eigenlijk 0 drama geweest (op het Nainggolan gedoe na misschien), en de resultaten zijn ok.

Na het WK zie ik hem misschien wel gewoon zelf stoppen. Wordt toch een beetje het einde van een tijdperk, ook met een aantal spelers die gaan stoppen.

Martinez heeft geen slecht werk geleverd. Heeft volgens mij zeker bijgedragen tot het 'coole' product dat de Rode Duivels zijn geworden. Preud'homme zou het ook niet slecht doen vermoedelijk mar de opties zijn inderdaad beperkt momenteel. Het is een groep waar een paar Nederlandse/Italiaanse coaches leuke dingen mee zouden doen. Maar op dit moment zou ik totaal niet weten wie een ideale en beschikbare kandidaat zou zijn.

Martinez heeft geen slecht werk geleverd. Heeft volgens mij zeker bijgedragen tot het 'coole' product dat de Rode Duivels zijn geworden. Preud'homme zou het ook niet slecht doen vermoedelijk mar de opties zijn inderdaad beperkt momenteel. Het is een groep waar een paar Nederlandse/Italiaanse coaches leuke dingen mee zouden doen. Maar op dit moment zou ik totaal niet weten wie een ideale en beschikbare kandidaat zou zijn.
Laat Preud'homme aub nooit dichtbij de Duivels komen: compleet voorbijgestreefd qua coach en ook zijn agressieve stijl langs de lijn past totaal niet meer bij deze (en volgende) generatie

Laatst bewerkt:
Martinez is ook wel degene die naast coach het hele programma rond jeugdopleidingen etc aan het uitschrijven is. Naast het (goede) werk dat hij nu doet gaan we héél erg lang de vruchten plukken van wat hij naast het veld allemaal aan het doen is.

Het is wel allemaal volgens zijn visie, maar er zit tenminste een duidelijke lijn in op alle niveaus en leeftijden. Dat maakt de doorstroming een pak makkelijker en is voor een land van onze grootte niet te onderschatten qua belang. Samen met de verbeterde jeugdopleidingen bij de clubs gaat het ons hopelijk de donkere jaren rond 2010 doen vergeten :)

Laat Preud'

Laat Preud'homme aub nooit dichtbij de Duivels komen: compleet voorbijgestreefd qua coach en ook zijn agressieve stijl langs de lijn past totaal niet meer bij deze (en volgende) generatie
Daar hebt ge zeker een punt. Maar ik weet niet of ik durf zeggen dat die als coach voorbijgestreefd is, uiteindelijk heeft die nog steeds veel reach bij de spelers én hij kan er een tactisch plannetje inrammen.

Zeker rond de aanstelling van Martinez bezitte die wel wat troeven als coach zijnde die de Duivels konden gebruiken.

Clement kan op termijn wel ideaal zijn als bondscoach, maar voor hem is het nog wat te vroeg. Op die leeftijd zijt ge liefst continue bezig met uw spelers.

Feit is wel dat ik niet zou willen zien met wie de bond afkomt als vervanger voor het geval Martinez nu plots zou vertrekken. Ik weet niet wie momenteel bijna helemaal vergeten is... Yannick Ferrera? Meestal kregen we zoiets op ons bord. Ik denk er eigenlijk liefst niet al te vaak aan, want ik link dat met die afschuwelijke keuzes die we keer op keer kregen. Martinez was de meest positieve aanstelling van mijn leven (samen met Dick Advocaat - hahahahaaaa) dus dat wilt wel wat zeggen, want dat was geen vanzelfsprekende keuze toen. Die jaren onder VDE, zum kotsen op alle vlak. FV die eigenlijk een goede kandidaat was maar dan werd vervangen door een betere optie met Dickie. Die vertrok dan voor die misselijkmakende achterlijke kwal Leekens. Compleet onbegrijpelijk. En dan Marc die vervolgens heel hard probeerde om mijn goede herinneringen aan hem als speler uit te wissen. Daniel Van Fucking Buyten die het tornooi van zijn leven moest spelen om het WK 2014 niet compleet afschuwelijk te laten verlopen...

Pure waanzin... Als ge ziet wat een commerciële bulldozer de Duivels zijn geworden, dan had de bond gerust een deftige coach mogen aanstellen eens duidelijk werd dat we een gouden generatie in handen hadden ipv altijd een of andere kloteschooier uit de goot te halen.

Hein Vanhaezebrouck?
Van alle Belgische coaches zou ik hem precies nog het liefst hebben precies...

Eric Gerets is er ook nog, maar die zijn kwaliteiten als coach kan ik totaal niet inschatten omdat die al zo lang in het Midden-Oosten werkt... wel veel ervaring in ieder geval.

Laat Martinez nog maar ff doen :unsure:

Iets wat je nu bij Martinez wel hebt en dat mag je imo niet onderschatten: die houdt van dit land, is 100% positief ingesteld en totaal niet cynisch naar bv de pers toe. Die vindt wellicht zelfs dat de Belgische pers in vgl met veel buitenlandse pers gewoon hoffelijk en braaf is.

Dit itt tot veel Belgische coaches, zeker zoals een Preud'homme en HVH, die komen op voorhand al met een citroen onder hun bovenlip naar een persconferentie of interview, klaar om op een cynische manier de vragen te counteren.

Nee, geef mij dan maar de positive hoffelijkheid van een Martinez.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan