EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, alleen dat tijdrekken op het einde ging er toch een beetje over.
Wel jammer dat de bal een paar keer net niet goed viel voor de Belgen.
Maar ok, ik zie geen enkele overblijvende ploeg dit Italië kloppen...

En zo zitten we helaas toch een beetje met de generatie 'net niet'. :unsure:
Wel veel genoten van onze ploeg de laatste jaren, misschien is dat toch het belangrijkste :)
Goh, tijdrekken snap ik wel in hun positie. Het is niet dat de RD geen gevaar vormden voor Italië, dus een beetje de dramaqueen uithangen lijkt me dan toch standaard. 't Zijn voetballers hé, die kunnen dat goed.

Mee eens, op de keuze van Doku na.
Als ge gewoon Hazard één op één wilt vervangen, dan is Doku de beste keuze.
En hij was is imo niet door de mand gevallen.
Ik betwijfel of Mertens het beter zou gedaan hebben.
Carrasco dan imo. Doku is totaal ander type.

Eerste helft was die ook nergens tot de penalty, 2e helft was die stuk beter en als die bal er in zit is dat een wereldgoal. Maarja iemand die 2 goals maakt in een seizoen en 2 assists geeft dan weet je dat de kan dat hij een goal of assist doet tegen Italië heel klein natuurlijk

Vraag me wel nog af wat Roberto van zin was met Chadli :lol:
Dat was toch met de bedoeling om tactisch iets te veranderen, of niet?

Vooral Mertens mag bedankt worden voor zijn diensten (oprecht), maar volgend toernooi toch thuis blijven.

Goh, tijdrekken snap ik wel in hun positie. Het is niet dat de RD geen gevaar vormden voor Italië, dus een beetje de dramaqueen uithangen lijkt me dan toch standaard. 't Zijn voetballers hé, die kunnen dat goed.
Italiaanse voetballers, nota bene :p

Staan toch gekend voor de commedia dell'arte in dat soort situaties.

Ge zag dat de ploeg veel vertrouwen in Doku had, constant de bal naar hem. Itt Mertens, waar ze deden alsof hij niet bestaat.

Vooral Mertens mag bedankt worden voor zijn diensten (oprecht), maar volgend toernooi toch thuis blijven.

Kpeins ni dat Mertens nog veel in de pan gaat te brokken hebben met z'n 34 jaar.
Die heeft z'n goed kruid al lang verschoten in de Serie A en in/op (whatever be his preference) Katje.

Tgoh, dat tijdrekken...
In de laatste minuten van een kwart finale tegen een van de favorieten...
Het niet doen kan je ook naïef noemen.
Ben al blij dat die mannen gene dubbele muur hebben opgetrokken in de helft. Ze zouden dat kunnen en we zouden amper nog een kans gehad hebben.

Hier zitten we dan ook wel door de loting, he.
Morgen spelen Tsjechië, Denemarken en fucking Oekraïne ook nog voor een plekje in de halve finales... zucht :frown:

Had toch liever dit als finale gezien, zelfs als we hem ook verloren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan