Spanje en Engeland al niet denk ik!Italie lijkt me ook wel de eindwinnaar te gaan worden. Wie stopt deze ploeg...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spanje en Engeland al niet denk ik!Italie lijkt me ook wel de eindwinnaar te gaan worden. Wie stopt deze ploeg...
Goh, tijdrekken snap ik wel in hun positie. Het is niet dat de RD geen gevaar vormden voor Italië, dus een beetje de dramaqueen uithangen lijkt me dan toch standaard. 't Zijn voetballers hé, die kunnen dat goed.Inderdaad, alleen dat tijdrekken op het einde ging er toch een beetje over.
Wel jammer dat de bal een paar keer net niet goed viel voor de Belgen.
Maar ok, ik zie geen enkele overblijvende ploeg dit Italië kloppen...
En zo zitten we helaas toch een beetje met de generatie 'net niet'.
Wel veel genoten van onze ploeg de laatste jaren, misschien is dat toch het belangrijkste![]()
Carrasco dan imo. Doku is totaal ander type.Mee eens, op de keuze van Doku na.
Als ge gewoon Hazard één op één wilt vervangen, dan is Doku de beste keuze.
En hij was is imo niet door de mand gevallen.
Ik betwijfel of Mertens het beter zou gedaan hebben.

Misschien als we het vriendelijk vragen dat we daar mogen winnen.Courtois in interview wil nu vol voor de nations league gaan![]()
Italiaanse voetballers, nota beneGoh, tijdrekken snap ik wel in hun positie. Het is niet dat de RD geen gevaar vormden voor Italië, dus een beetje de dramaqueen uithangen lijkt me dan toch standaard. 't Zijn voetballers hé, die kunnen dat goed.

Vooral Mertens mag bedankt worden voor zijn diensten (oprecht), maar volgend toernooi toch thuis blijven.
Die liet bij momenten wel zijn kwaliteiten zien, mits wat meer ervaring zit daar toekomst in.Ge zag dat de ploeg veel vertrouwen in Doku had, constant de bal naar hem.
Het is imo met voorsprong de beste vervanger van hazard die ze al hebben geprobeerd.Die liet bij momenten wel zijn kwaliteiten zien, mits wat meer ervaring zit daar toekomst in.
Met een coach and Martinez gaan we dat nooit krijgen.. . In 2018 werden we al onder de voet gelopen door Japan en tegen Brazilië hadden we vooral veel geluk.. .Ik ben nog altijd op zoek naar het middenveld van de Rode Duivels.

Denk je dat een andere coach beter zou zijn? Daarmee hadden we echt niet gewonnen hoor.Met een coach and Martinez gaan we dat nooit krijgen.. . In 2018 werden we al onder de voet gelopen door Japan en tegen Brazilië hadden we vooral veel geluk.. .