Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)
Schandalig dat de Portugezen kost wat kost willen winnen, door al onze spelers eraf te schoppen. En de scheids speelt het spelletje mee.
Ik hoop echt dat Portugal niet meer scoort en dat ze het niet gaan halen. Dit is echt anti-voetbal. Ze kunnen slecht tegen hun verlies, dus moeten ze iedereen maar eruit schotten?
En nu geel. Kom zeg. Waarom laten refs altijd zo'n vuile ploegen hun zin doen om dan geel te trekken zodra de tegenpartij een fout maakt? In de nationale competitie zie je dat ook.