D
Deleted member 95
Guest
Idd een goed voorbeeld van Brazilië waarbij Lukaku iets meer naar de buitenkant bleef, maar vergeet ook de match tegen Frankrijk niet met Dembélé in de basis toen (ok match verloren maar toch zeker geen voor de hand liggende tactiek gekozen daar).Maar ik ben het eens dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt na de blessure van KDB, maar ik vind dat we tegen Brazilië en de eerste helft tegen Portugal wel hebben gezien dat hij durft te veranderen qua spelstijl. En daarmee denk ik dat hij best wel flexibel is in zijn tactiek.
Ik vond vooral de eerste helft tegen Portugal inderdaad echt heel goed, helemaal wat ge wilt zien van een ploeg die speelt om te winnen en niet voor het applaus. Daar zag je echt een totaal andere aanpak dan op het WK 2018, en dat is dan ook wel de verdienste van Martinez, ondanks de veel mindere tweede helft met die onbegrijpelijke wissel.
Tegen Portugal zou ik het gedaan hebben zoals gij zegt, met Dendoncker naast Witsel en Tielemans een rij naar voren. Zeker gezien de stand en het verloop van de match zou dat gewoon logisch geweest zijn imo. Maar stel dat KDB niet fit geraakt tegen Italië weet ik niet of datzelfde plan dan nog aan de orde is, tenzij we wat defensiever zouden willen spelen maar dan zetten we Lukaku van in het begin op een eiland en tegen de Italianen gaat dat weinig opbrengen vrees ik.Ik dacht dat Tielemans hoger speelt bij Leicester dan Praet, maar dat heb ik dan mis? Te weinig matchen van Leicester gezien met hen beiden in de basis.