Hunt85
Active member
Nene, dat had ik wel door hoor. Mijn opmerking was ook met ne knipoog zenne. Moeilijk om sarcasme in tekst te verwerken heIk bedoel dat helemaal niet zo kwaadaardig als het misschien overkomt![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nene, dat had ik wel door hoor. Mijn opmerking was ook met ne knipoog zenne. Moeilijk om sarcasme in tekst te verwerken heIk bedoel dat helemaal niet zo kwaadaardig als het misschien overkomt![]()

Kweet niet of dat effectief zo is, dat gevoel heb ik toch niet gehad. Ik ben gewoon al blij dat deze terug is.maar dacht dat de co-op deze keer meer naar voren werd geschoven
Rejoice, Tarnished, and feast your eyes on Taipei Game Show 2022’s special broadcast program on #ELDENRING – previously filmed last December. Hear from producer, Yasuhiro Kitao, about the game mechanics, and find out his answers to some of your burning questions.
Hier zeker en vast voeg mij gerust toe. Milathis GrtsHier sowieso de PS5 versie. Ik kijk er erg naar uit, eerste From spel dat ik rond release ga spelen. Ben bewust nu de meeste nieuwtjes en filmpjes aan't skippen.
Heb ook wel zin om deze wat meer co-op te doen dus als er nog mensen af en toe wat willen samen spelen, hit me up.

instant love met de setting, en toch koop ik hem niet 
Dat is uw eigen keuze ehEigenlijk ziet dat er toch een supermooie game uit heinstant love met de setting, en toch koop ik hem niet
![]()

waarom niet ? speel het gwn in co op als ge niet goed genoeg zijtEigenlijk ziet dat er toch een supermooie game uit heinstant love met de setting, en toch koop ik hem niet
![]()

waarom niet ? speel het gwn in co op als ge niet goed genoeg zijt
kzal u wel helpen![]()
Zal het in overweging nemenIk wil u ook wel helpen @Jonas89. Ik ben eigenlijk ook niet eens zo goed in de Souls spellen maar heb wel Demon’s Souls en de Dark Souls trilogie uitgespeeld, praktisch zonder hulp te moeten summonen. Valt echt wel mee en co-op lijken ze me een pak makkelijker.
Behalve de poison swamps, die zijn om van te huilen.

Da's dus een neeZal het in overweging nemen![]()

De Dutsen stream op Twitch, ga volk trekken.Da's dus een nee
Anders wij samen he Jonas. Zo'n game is op zich ook niks voor mij. Kunnen we samen dutsen![]()
Sowieso toch?De Dutsen stream op Twitch, ga volk trekken.

Mét camera hé dan, in een hottub. Liefst samen natuurlijk.De Dutsen stream op Twitch, ga volk trekken.
En welk kanaal is dat? Asking for a friendMét camera hé dan, in een hottub. Liefst samen natuurlijk.