Elden Ring

Elden Ring

Uwe console kan toch niet weten dat die moet wachten tot middernacht zeker? Als je niet verbonden bent met internet moet je ook kunnen gamen he

Geen idee hoe lang het al geleden is, maar voor sommige releases moest ge een werkende internetverbinding hebben om effectief eraan te kunnen beginnen.

Maar er zijn dus wel degelijk games die bij release vereisten dat je verbonden ben met Internet, zo kan er gechecked worden of de game wereldwijd uit is. Dat kon wel gefopt worden door je systeemdatum aan te passen of weetikveelwa. DRM als het ware. Ik dacht dat het eigenlijk de norm geworden was maar alleszins niet voor Elden Ring. :unsure:

and-here-we-go-joker.gif

Ben echt kei hard beginner en heb lang getwijfeld tussen Vagabond of Warrior. Ik denk toch dat ik voor Warrior ga kiezen :)
Beide zijn wel ok als beginner denk ik, normaal pak ik ook warrior, maar ben zo geen fan van dexterity :-) Uiteindelijk doet het er nie zoveel toe, ge bouwt je character toch zelf uit. Enjoy! :-)

Bij mij wordt het confessor. Ik probeer bij alle souls games een andere build en ga deze keer voor een str/Faith hybrid. Die incantations zien er te zalig uit om nie te gebruiken!

Bij mij wordt het confessor. Ik probeer bij alle souls games een andere build en ga deze keer voor een str/Faith hybrid. Die incantations zien er te zalig uit om nie te gebruiken!

Confessor bij mij ook denk ik, alleen vind ik het spijtig dat die al op level 10 start

Voor de ongeduldigaards de winkel in Wachtebeke heeft al enkele exemplaren te koop. Hanteren wel de volle msrp

Serieuze performance problemen dus op alle platforms. Xbox Series X is de beste keuze omdat je daar VRR ter beschikking hebt. Voor de PS5 wordt aangeraden om de PS4 versie van het spel te draaien als je 60 fps wilt. PC heeft unieke problemen die niet op consoles voorkomen.

Terug
Bovenaan