Big Boss
Well-known member
Jeezes, waar haalt ge de tijd? Horizon al uit, en nu Elden ring beginnen, volgende week is die ook uitlol nee ge kunt direct spelen,en ik ga dat binnen 2 uur bewijzen![]()
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeezes, waar haalt ge de tijd? Horizon al uit, en nu Elden ring beginnen, volgende week is die ook uitlol nee ge kunt direct spelen,en ik ga dat binnen 2 uur bewijzen![]()
.Uwe console kan toch niet weten dat die moet wachten tot middernacht zeker? Als je niet verbonden bent met internet moet je ook kunnen gamen he

verlof,veel overurenJeezes, waar haalt ge de tijd? Horizon al uit, en nu Elden ring beginnen, volgende week is die ook uit.
Ik game in mijn verlof meestal minderverlof,veel overuren
te veel bezig met zaken in huis dan onder andere.Ik game in mijn verlof meestal minderte veel bezig met zaken in huis dan onder andere.

Thx, khad enkel die van powerpyx al eens gepost.Trophy list btw, geen idee of die al gepost is. Zware spoiler alert uiteraard ook!
(heb er al 10 van de 42 blijkbaar)
bwa, ben gene pro maar ga toch iets anders pakken (denk ik)Vagabond is precies de beste beginners class voor de niet pro's
Iets wat ik ook al vaak zeiVagabond is precies de beste beginners class voor de niet pro's

Ben echt kei hard beginner en heb lang getwijfeld tussen Vagabond of Warrior. Ik denk toch dat ik voor Warrior ga kiezenbwa, ben gene pro maar ga toch iets anders pakken (denk ik)

Vagabond is precies de beste beginners class voor de niet pro's
Beide zijn wel ok als beginner denk ik, normaal pak ik ook warrior, maar ben zo geen fan van dexterityBen echt kei hard beginner en heb lang getwijfeld tussen Vagabond of Warrior. Ik denk toch dat ik voor Warrior ga kiezen![]()
Uiteindelijk doet het er nie zoveel toe, ge bouwt je character toch zelf uit. Enjoy! 
Bij mij wordt het confessor. Ik probeer bij alle souls games een andere build en ga deze keer voor een str/Faith hybrid. Die incantations zien er te zalig uit om nie te gebruiken!