Alles heel positief. Mensen waren aangenaam en vonden van mij blijkbaar hetzelfde.@Pvt Martin hoe is je sollicitatie afgelopen?
Maja, daarmee hebt ge de job natuurlijk nog nie. Volgende week weet ik meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles heel positief. Mensen waren aangenaam en vonden van mij blijkbaar hetzelfde.@Pvt Martin hoe is je sollicitatie afgelopen?

Uw binnenmuren zijn in Ytong gezet? Is dat niet super broos? Zien er wel ferme pluggen uit.Niet echt gereedschap, maar sinds een paar maand pas fatsoenlijke pluggen aan het gebruiken. Godverdomme wat een godsgeschenk, dat ik daar nu pas achterkom. (Fischer Duopower)
Dat in combinatie met een set vlijmscherpe steenboortjes van Makita.. hecht zich iedere keer in alles. Had zoveel gezeiks altijd met iets vast te hangen in de Ytong binnenmuren op de bovenverdieping. (kleerkasten op de kinderkamers vastzetten)
Nu is dat allemaal meteen muurvast. Ben echt een amateur![]()
Uw binnenmuren zijn in Ytong gezet? Is dat niet super broos? Zien er wel ferme pluggen uit.

Die Fisher duopower gebruik ik ook al een tijd. Inderdaad top pluggen.Niet echt gereedschap, maar sinds een paar maand pas fatsoenlijke pluggen aan het gebruiken. Godverdomme wat een godsgeschenk, dat ik daar nu pas achterkom. (Fischer Duopower)
Dat in combinatie met een set vlijmscherpe steenboortjes van Makita.. hecht zich iedere keer in alles. Had zoveel gezeiks altijd met iets vast te hangen in de Ytong binnenmuren op de bovenverdieping. (kleerkasten op de kinderkamers vastzetten)
Nu is dat allemaal meteen muurvast. Ben echt een amateur![]()
Inderdaad, wat een zaligheid was dat hier ipv die P2S boren. Durf ik zelfs mee de tegels in de douche mee te boren op klopstand (rustig welliswaar)Die Fisher duopower gebruik ik ook al een tijd. Inderdaad top pluggen.
Dan ben ik ook sds plus p4s betonboren (met 4 snijvlakken) beginnen gebruiken. Veel beter dan de normale p2s betonboren (2 snijvlakken) die in de doe het zelf zaken verkocht worden.
Genre dit: https://www.borenshop.com/labor-sds...F95mP_f7O3ZObFJ6Q-LyoV53XSjLrbRhoCkSUQAvD_BwE

Dat ist!Silikaatsteen ;-)
Dat zou ik toch altijd met diamantfrezen voor op de slijpschijf doen hoor.Inderdaad, wat een zaligheid was dat hier ipv die P2S boren. Durf ik zelfs mee de tegels in de douche mee te boren op klopstand (rustig welliswaar)
Dat zou ik toch altijd met diamantfrezen voor op de slijpschijf doen hoor.

Ik zou het risico niet nemen. Als je iets bevestigd dat veel dekt kan je het risico nemen. Maar iets dat weinig dekt is toch wat tricky.Hier is dat toch ook al meermaals gelukt. Gewoon scherp boortje, afplakken en dan door het glazuur uit zonder klopstand.
Je moet natuurlijk wel degelijke tegels hebben hangen![]()
Kheb nog geen slijpschijfIk zou het risico niet nemen. Als je iets bevestigd dat veel dekt kan je het risico nemen. Maar iets dat weinig dekt is toch wat tricky.
Zo een frees kost ook geen drol dus beter op safe spelen.

Noob vraag, maar waarom op een slijpschijf en niet op een gewone boormachine? Vooral toeren of hoe zit dat?Ik zou het risico niet nemen. Als je iets bevestigd dat veel dekt kan je het risico nemen. Maar iets dat weinig dekt is toch wat tricky.
Zo een frees kost ook geen drol dus beter op safe spelen.
Goed gegoktNoob vraag, maar waarom op een slijpschijf en niet op een gewone boormachine? Vooral toeren of hoe zit dat?

Ik koop altijd de 6-snijders van DiagerHier enorme fan van de Wurth Shark Pro pluggen.
Nu, die zijn wel moeilijk in te kloppen met de kniptang, dus een hamertje is wel handig.
En inderdaad, boren met 4 snijvlakken zijn 500 keer beter dan die met 2 snijvlakken.