SomeDude
Banned
Fixed!Lukaku : a hier nog ene made in 'neerpede'
Sambi : excuses-moi, je parle pas neerlandais
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed!Lukaku : a hier nog ene made in 'neerpede'
Sambi : excuses-moi, je parle pas neerlandais
Arme Nmecha en El Hadjdie is dat toch gewoon?

IK reageer erni meer op, anders reageer ik weer op allesArme Nmecha en El Hadj![]()

Maar stiekem hebde et toch maar gedaan eIK reageer erni meer op, anders reageer ik weer op alles![]()

neeeeejeu reageer op den Hans heMaar stiekem hebde et toch maar gedaan e![]()

Was me ook al opgevallen ja.Ik ga hier weer mensen irriteren waarschijnlijk maar kom. Lukaku scoort een binnentikker, dan weer dat vingertje tegen de mond want hij voelde zich weer aangesproken, en dan kust hij het logo van Chelsea, wat hij ook heeft gedaan bij dat van Inter, Man Utd, Everton, West Brom en Anderlecht.
Doe gewoon normaal, stel u niet zo aan elke keer en ge gaat populairder zijn. 't is misschien een tip.
Probeer eens te genieten van de spits die Lukaku is ipv al die randzaken en ge gaat u veel gelukkiger voelen. 't is misschien een tip.Ik ga hier weer mensen irriteren waarschijnlijk maar kom. Lukaku scoort een binnentikker, dan weer dat vingertje tegen de mond want hij voelde zich weer aangesproken, en dan kust hij het logo van Chelsea, wat hij ook heeft gedaan bij dat van Inter, Man Utd, Everton, West Brom en Anderlecht.
Doe gewoon normaal, stel u niet zo aan elke keer en ge gaat populairder zijn. 't is misschien een tip.

Alleen is Chelsea zijn echte droomclub. Zoals te zien was in De School van Lukaku toen hij nog bij Anderlecht zat. En is dat kussen van het logo gewoon een oprecht gebaar van clubliefde. Niets mis mee na het scoren van je eerste goal. Denk trouwens niet dat zijn populariteit daar echt een isue zal worden.en dan kust hij het logo van Chelsea, wat hij ook heeft gedaan bij dat van Inter, Man Utd, Everton, West Brom en Anderlecht.
Ach kom , wat gaat die jongen nog moeten bewijzen om sommige hun ogen open te doen ...Ik ga hier weer mensen irriteren waarschijnlijk maar kom. Lukaku scoort een binnentikker, dan weer dat vingertje tegen de mond want hij voelde zich weer aangesproken, en dan kust hij het logo van Chelsea, wat hij ook heeft gedaan bij dat van Inter, Man Utd, Everton, West Brom en Anderlecht.
En om een intikker binnen te leggen, moet je nog altijd op de juiste plaats staan. Maar die goals is dus inderdaad meer dan een intikker.Ach kom , wat gaat die jongen nog moeten bewijzen om sommige hun ogen open te doen ...
Zet de goal zelf op , loopt dien verdediger eraf en scoort na 14 min ....tja
hij trekt twee verdedigers mee en creëert zo de ruimte ...
Idd blijft het 'Virgil Den Dijck' of 'Virgil Ik Bezwijk' !Volgende week tegen Liverpool zal het al een pak lastiger zijn en toch een eerste echte graadmeter voor dit seizoen...
Hij is de beste spits die we ooit hebben gehad en ooit zullen hebben denk ik, maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die zich soms ergeren aan hem omdat hij soms wel de Calimero kan uithangen, maar door mensen dat blijven zeggen word hij daardoor nog beter denk ik hij trekt zich daar aan op.Elke keer dezelfde discussie wanneer Lukaku een goal maakt omdat sommigen nog steeds moeite hebben dat hij wel degelijk een goede spits is (en ja, zelfs met zijn beperkingen).
Ik begrijp het ook, maar daarom hoeft het niet bij elke scheet opnieuw over die randzaken te gaan. Komt een beetje kleinzerig over.Hij is de beste spits die we ooit hebben gehad en ooit zullen hebben denk ik, maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die zich soms ergeren aan hem omdat hij soms wel de Calimero kan uithangen, maar door mensen dat blijven zeggen word hij daardoor nog beter denk ik hij trekt zich daar aan op.