Général Zantas
Well-known member
Allez, Xhaka rechtstreeks rood. Sambi zal volgende match(en) weer in de basis staan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie moet er dan nog instaan?Zo “uitpakken” op de transfermarkt, en dan maar 1 van u transfers laten spelen. Voor Arteta zal het ook niet te lang meer duren vrees ik.
Die op de bank zittenWie moet er dan nog instaan?
GeblesseerdIk volg het niet van dichtbij, maar waarom zat De Bruyne weer niet in de kern?
Sambi en Tavares dus? Want die jonkies zou ik nu ook niet per se zetten tegen CityDie op de bank zitten
Idem. Penalty terecht, rood? No way!Voor mij een terechte penalty maar zeker geen rode kaart. Heel jammer dat dit een match als deze wat dood doet.
Tja… Als je wat naar de geest van de match fluit, is geel nog altijd meer op z’n plaats, vind ik.SENDING-OFF OFFENCES
A player, substitute or substituted player who commits any of the following offences is sent off:
- denying the opposing team a goal or an obvious goal-scoring opportunity by a handball offence (except a goalkeeper within their penalty area)
Slaat nergens op. Gewoon bij de beteren de eerste 2 matchen.![]()
Ik weet dat ge dat typt omdat ge lastig zijt dat Lokonga nu al dolf heeft ondergespoten in de Arsenalselectie terwijl de superieure middenvelder op zijn positie Partey niet eens fit was, maar toch.Zo “uitpakken” op de transfermarkt, en dan maar 1 van u transfers laten spelen. Voor Arteta zal het ook niet te lang meer duren vrees ik.

Competitieve spelers, zou ik zeggen. Ik bedoel dan niet per se de kwaliteit, maar eens wat anders dan die bende softies met Wenger zijn instelling of wannabe winnaars gelijk Xhaka.Wat heeft Arsenal nodig om wat meer competitief te zijn?
Een bal bewust uit doel houden is toch altijd al rood geweest ?