Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga hier weer mensen irriteren waarschijnlijk maar kom. Lukaku scoort een binnentikker, dan weer dat vingertje tegen de mond want hij voelde zich weer aangesproken, en dan kust hij het logo van Chelsea, wat hij ook heeft gedaan bij dat van Inter, Man Utd, Everton, West Brom en Anderlecht.
Doe gewoon normaal, stel u niet zo aan elke keer en ge gaat populairder zijn. 't is misschien een tip.

Ik ga hier weer mensen irriteren waarschijnlijk maar kom. Lukaku scoort een binnentikker, dan weer dat vingertje tegen de mond want hij voelde zich weer aangesproken, en dan kust hij het logo van Chelsea, wat hij ook heeft gedaan bij dat van Inter, Man Utd, Everton, West Brom en Anderlecht.
Doe gewoon normaal, stel u niet zo aan elke keer en ge gaat populairder zijn. 't is misschien een tip.
Was me ook al opgevallen ja.

Niks tegen de voetballer Lukaku, maar van zijn persoonlijkheid ben ik op z'n zachts gezegd geen fan.

Probeer eens te genieten van de spits die Lukaku is ipv al die randzaken en ge gaat u veel gelukkiger voelen. 't is misschien een tip.

En een binnentikker? Een goal die hij zelf opzet, zijn directe verdediger er kinderlijk af loopt en scoort omdat hij perfect inloopt. Zo kan je alles minimaliseren tot een binnentikker natuurlijk. :headshake:

Wanneer het op Lukaku aankomt, is @Antwerp1 een beetje een Russisch trol. Het is alsof Romelu eens zijn vriendin heeft afgepakt ofzo. Maakt niet uit of het een match van de Rode Duivels is (vriendschappelijk of EK/WK), een club competitie match of een Champions league match. ALTIJD negatieve commentaar. En dan niet eens relevante prestatie-gerelateerde kritiek. Neen, Lukaku knielt, of Lukaku houdt de vinger voor de mond, of Lukaku DoEt DiT oF zEgT dAt!!! Ook altijd termen als "stel u niet aan", "zoek zo geen aandacht", "ge zult populairder zijn".

en dan kust hij het logo van Chelsea, wat hij ook heeft gedaan bij dat van Inter, Man Utd, Everton, West Brom en Anderlecht.
Alleen is Chelsea zijn echte droomclub. Zoals te zien was in De School van Lukaku toen hij nog bij Anderlecht zat. En is dat kussen van het logo gewoon een oprecht gebaar van clubliefde. Niets mis mee na het scoren van je eerste goal. Denk trouwens niet dat zijn populariteit daar echt een isue zal worden.

Ach kom , wat gaat die jongen nog moeten bewijzen om sommige hun ogen open te doen ...
Zet de goal zelf op , loopt dien verdediger eraf en scoort na 14 min ....tja
Nu da logo kussen : Doen 99,99999 % van de voetballers dat niet ? Stel u voor dat de Radja straks het RAFC logo kust terwijl hij al het Beerschotlogo heeft gekust :rofl:
Btw effe gepikt bij onze Sporzavrienden
  • Opvallend: Na West Bromwich Albion, Everton, Manchester United en Inter, scoort Lukaku nu ook op zijn debuut voor Chelsea.
  • Allemaal intikkers

Ach kom , wat gaat die jongen nog moeten bewijzen om sommige hun ogen open te doen ...
Zet de goal zelf op , loopt dien verdediger eraf en scoort na 14 min ....tja
En om een intikker binnen te leggen, moet je nog altijd op de juiste plaats staan. Maar die goals is dus inderdaad meer dan een intikker.
Ze waren in Match Of The Day 2 in ieder geval laaiend enthousiast, terecht ook, hij speelt een dijk van een wedstrijd. OK, Arsenal was zwak maar je moet die zwaktes wel nog uitbuiten.
Maar ook bij die tweede goal is Lukaku belangrijk, hij trekt twee verdedigers mee en creëert zo de ruimte ...

En als Havertz een beetje beter afwerkt heeft Lukaku zelfs een assist op zijn naam staan.

Maar als het over Lukaku gaat is het vaak vechten tegen de bierkaai, voor sommigen zal hij nooit goed kunnen doen.

hij trekt twee verdedigers mee en creëert zo de ruimte ...

Dit. Zelfs al had Lukaku geen goal gescoord dan nog speelde hij een sterke match.

Vorig jaar viel het al op hoe sterk Chelsea in korte tijd gegroeid is onder Tuchel, ik zie ze dit jaar echt wel de PL winnen...Maar het seizoen is nog lang natuurlijk en er kan veel gebeuren. Denk dat het echt op consistentie & blessurevrij seizoen gaat aankomen, United & City hebben al punten 'laten liggen' en mogelijks kan dit zich nog wreken...

Dat is toch geen intikker?
Hij vertrekt gvd van tussen 4 (!!) man om die bal binnen te leggen. En bij de 2e goal zorgt hij dat er een boulevard open ligt want hij trekt weer volk naar zich toe.
Als wat later in de match Leno daar geen ultieme reflex (want die vliegenvanger weet zelf niet dat hij dat doet he) in huis heeft en Havertz gewoon zijn job doet eindigt zijn debuut met 2 goals en een assist.
Die man heeft hier zonet de aanval van Chelsea enorm versterkt (want je kan er niet man op man tegen spelen dus je moet al ruimte geven aan de rest) en toch nog kritiek, serieus :D

Het enige wat je kan zeggen van "kritiek" is dat het tegen een kleine ploeg was, want dit Arsenal is zelfs geen schim meer van de topploeg die het ooit was.

Volgende week tegen Liverpool zal het al een pak lastiger zijn en toch een eerste echte graadmeter voor dit seizoen...

Elke keer dezelfde discussie wanneer Lukaku een goal maakt omdat sommigen nog steeds moeite hebben dat hij wel degelijk een goede spits is (en ja, zelfs met zijn beperkingen).

Elke keer dezelfde discussie wanneer Lukaku een goal maakt omdat sommigen nog steeds moeite hebben dat hij wel degelijk een goede spits is (en ja, zelfs met zijn beperkingen).
Hij is de beste spits die we ooit hebben gehad en ooit zullen hebben denk ik, maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die zich soms ergeren aan hem omdat hij soms wel de Calimero kan uithangen, maar door mensen dat blijven zeggen word hij daardoor nog beter denk ik hij trekt zich daar aan op.

Hij is de beste spits die we ooit hebben gehad en ooit zullen hebben denk ik, maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die zich soms ergeren aan hem omdat hij soms wel de Calimero kan uithangen, maar door mensen dat blijven zeggen word hij daardoor nog beter denk ik hij trekt zich daar aan op.
Ik begrijp het ook, maar daarom hoeft het niet bij elke scheet opnieuw over die randzaken te gaan. Komt een beetje kleinzerig over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan