FlyingHorseman
Well-known member
Toch ook echt wel tof dat er weer publiek zit, op elke match waarvan ik een stukje gezien heb, was er veel sfeer. Ook erg veel goals en geen enkel gelijkspel tot nu toe.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaan nu ook wel niet elke week zo presterenGeen Salah en geen Fernandes, da’s meteen achtervolgen.
What was I thinking![]()

I was vooral thinking, dure grap.Geen Salah en geen Fernandes, da’s meteen achtervolgen.
What was I thinking![]()

Wordt binnenkort afgelost door Lavia.Vreemd dat Fernandinho op zijn 36e daar nog een hele wedstrijd staat te spelen bij City.

Wordt binnenkort afgelost door Lavia.
Pff, Kane naar City zou ik echt wel zaat vinden. Zo een kutuitstraling, en een leuke voetballer is het ook al niet.

A man on a mission!14 min . Big Rom !

Chelsea speelt hetzelfde systeem als bij de rode duivels he, dan gaat dat makkelijkSterk Chelsea!
Wat ik straf vind is dat het nu al lijkt alsof Lukaku daar al een paar maanden mee doet met de ploeg, terwijl die daar eigenlijk nog maar een week ofzo is![]()

Lukaku : Tss kheb weer gescoordWat zouden Rom en Sambi zo tegen elkaar zeggen na de wedstrijd?![]()
die is dat toch gewoon?Sambi : man man ik speel samen met een paar krabbers